בקר אלחוטי XBOX Series S | X - צבע ירוק שנה אחריות ע"י היבואן הרשמי
פריסה לתשלומים
25 ₪ לחודש עד- 12 תשלומים.בדיקת מלאי בסניפי מחסני חשמל
בקר אלחוטי XBOX Series S | X - צבע ירוק שנה אחריות ע"י היבואן הרשמי
תיאור המוצר
- פריסת מקשים חדשה להגברת חווית המשחק
- הישאר על המטרה עם לחצני D-PAD הייברידים חדשים
- צלם ושתף בצורה חלקה תוכן כגון צילומי מסך, הקלטות ועוד
- משטחים מחוספסים לאחיזה נוחה ומשופרת במהלך המשחק
בקר אלחוטי XBOX Series S | X - צבע ירוק שנה אחריות ע"י היבואן הרשמי
הכירו את בקר ה- Xbox האלחוטי החדש
בואו לחוות את העיצוב המודרני של בקר ה- Xbox האלחוטי הכולל משטחים מפוסלים וגיאומטריה מעודנת לנוחות משופרת ושליטה ללא מאמץ במהלך משחק עם שימוש בסוללה עד 40 שעות.
הישאר על המטרה עם כרית ה- D ההיברידית, אחיזה במרקם על הטריגרים, הפגושים ומארז האחורי. חבר את כל האוזניות התואמות באמצעות שקע אוזניות 3.5 מ"מ.
חבר באמצעות יציאת USB-C לחיבור והפעלה ישירה לקונסולה או למחשב. תמיכה בסוללות AA כלולה מאחור.
ללכוד ולשתף תוכן בצורה חלקה באמצעות כפתור השיתוף
הפוך את הבקר לשלך על ידי התאמה אישית של מיפוי כפתורים באמצעות אפליקציית האביזרים של Xbox.
כולל טכנולוגיית Xbox אלחוטית ו- Bluetooth למשחקים אלחוטיים בקונסולות נתמכות, מחשבי Windows 10 וטלפונים וטאבלטים של Android. תמיכה ב- iOS תגיע בעתיד.
קח אחיזה
הישאר על המטרה עם אחיזות מרקם מחוספסת על ההדק.
מעגל שלם
ה- D-pad ההיברידי מציע לשחקנים טוויסט מוכר אך מעודן בבקר האלחוטי הקלאסי של Xbox.
שחק, שתף ותשוויץ
הקש על כפתור השיתוף הייעודי כדי ללכוד ולהנציח את כיבושך בצורה חלקה.
שיתוף
צלם ושתף בצורה חלקה תוכן כגון צילומי מסך, הקלטות ועוד, באמצעות כפתור השיתוף החדש.
עיצוב
הישאר על המטרה עם לחצני D-PAD הייברידים חדשים, גריפ מחוספס מאפשר אחיזה נוחה ויציבה לאורך שעות על הטריגרים ופריסת מקשים חדשה להגברת חווית המשחק.
תאימות
Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One, Windows 10, iOS and Android
הבקר כולל טכנולוגיית Bluetooth Xbox Wireless and למשחקים אלחוטיים בקונסולה, מחשב, טלפונים ניידים וטאבלטים.
*פונקציות מסוימות אינם נתמכות
אוזניות
חבר כל אוזניות תואמות עם חיבור הסטריאו 3.5 מ"מ
תכונות נוספות:
משטחים מחוספסים לאחיזה נוחה ומשופרת במהלך המשחק.
צלם ושתף בצורה חלקה באמצעות לחצן שיתוף ייעודי חדש.
גריפ מחוספס יאפשר לכם יותר שליטה ויציבות.
פריסת מקשים חדשה להגברת חווית המשחק
מעבר מהיר וחלק בין מכשירים כולל Xbox Series X | S, Xbox One, Windows 10 PC, iOS ו- Android
באריזה:
בקר
סוללות AA
מדריך הפעלה
כתב אחריות
אחריות:
שנה אחריות ע"י מיקרוסופט ישראל, בקישור: לחצו כאן.
תעודת אחריות של מיקרוסופט – שנה לבית הלקוח + 90 יום הרחבת אחריות של בנדא לנרשמים דרך האתר.
אספקה תוך יום קטנים
- מוצרים הניתנים ל"אספקה תוך יום" מסומנים בתווית "אספקה תוך יום "
- משלוח "אספקה תוך יום" יהיו ניתנים למזמינים עד השעה 14:00 האספקה הינה באזורים באר שבע- חיפה (אספקה מעבר לאזורים אלה היא בגדר אספקה רגילה ועד 7 ימי עסקים)
- שירות המשלוחים "אספקה תוך יום פעיל בימי העסקים בלבד א'-ה' (ימי העסקים לא כוללים שישי שבת, חגים וערבי חג)
- הזמנות שיתקבלו ביום חמישי לפני השעה 14:00 יסופקו ביום א'(יום העסקים העוקב, ובכפוף לאישור עסקה מחברת האשראי).
- שירות המשלוחים "אספקה תוך יום" תקף באזורים : באר שבע ועד חיפה . (יש לוודא כי הכתובת ומספרי טלפון מעודכנים במערכת)
-
מק"ט:
300294
-
דגם:
XBOX Series S | X
-
מותג:
Microsoft
-
ברקוד:
889842896480
-
סוג המוצר:
אביזר Xbox
-
איסוף מהסניף
חלק ניכר מהמוצרים הנמכרים באתר ניתנים לאיסוף מהסניפים.
אם בחרתם באפשרות לאיסוף עצמי, בתהליך הרכישה תיפתח בפניכם תיבת הסניפים האפשרית לאיסוף, מתוכה תוכלו לבחור סניף אליו תגיעו.
עם סיום ההכנה של הזמנתכם, תשלח אליכם הודעת SMS שהזמנתכם מוכנה וממתינה לאיסוף.
בבואכם לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה, את כרטיס האשראי שבו שילמתם עבור ההזמנה ואת מספר ההזמנה.
בסניף עליכם לגשת לאחת מעמדות התשלום כדי להזדהות ולמסור את פרטי ההזמנה. לאחר מכן יש לעבור אל דלפק המחסנאי כדי לקבל את המוצר שהזמנתם -
משלוח
את המוצר שהזמנתם תוכלו לקבל במשלוח תמורת תשלום נוסף.
במידה ובחרתם באפשרות זו, נציגנו ייצרו אתכם קשר טלפוני בהמשך לתיאום מועד המשלוח.
עלות המשלוח הנקובה אינה כוללת תוספות אפשריות בזמן האספקה, כמצוין בפרטי המוצר שהזמנתם
מדיניות שירות הובלה
1. משלוחים
2. תנאי הובלה -קו לבן אלקטרה
•לתשומת לבכם – לצורך קבלת המוצר יש לוודא כי יהיה במקום האספקה אדם מעל גיל 18 שיקבל את המוצר.
ב. ככל שבמועד האספקה שתואם עימכם לא יהיה אדם מעל גיל 18 שנים במקום האספקה כדי לקבל את המוצר, יתואם מועד הובלה אחר בתוספת תשלום.
ג. באחריותכם לבדוק את מידות המוצר אותו רכשתם ולוודא כי המוצר עובר בפתחי מקום האספקה/מתאים במידות לנישה בה אתם מתכוונים להציב את המוצר.
ד. חברות ההובלה הן חברות עצמאיות אשר עשויות להחליט, לפי שיקול דעתן הבלעדי, על אזורים בהם לא תבוצע אספקה. ככל שתבחרו במקום אספקה שחברת ההובלה לא מספקת אליו מוצרים, החברה תעדכן אתכם מראש ותינתן לכם אפשרות לאסוף את המוצר הנרכש מסניף של החברה.
ה. במקרים של אספקה מאוחרת בכלל ומעל 5 ימים בפרט, היה וקיים חוזר במוצר המוזמן, הרשת שומרת לעצמה זכות לספק מוצר דומה, שווה ערך למוצר המוזמן.
ו. להלן המקרים בהם המוביל רשאי לגבות מכם תוספת תשלום:
•יש בעיית גישה למקום האספקה / אין חניה בקרבת מקום האספקה / המרחק מהחנייה למקום האספקה הוא מעל 100 מטר הליכה.
•מקום האספקה ממוקם בקומה שלישית ומעלה.
•נדרש פירוק דלתות המוצר.
•נדרשת אספקה באמצעות מנוף.
•מוצר שאינו נכנס במעלית/אינו עובר בחדר המדרגות/אינו עובר בפתחי מקום האספקה.
•אספקת מזגנים מקומה שנייה ומעלה בתוספת תשלום
•מדרגות ספירלה / מדרגות צרות שמצריכות הרמה של המוצר.
כל התוספות המצוינות מעלה כרוכות בתשלום משתנה בטווח של בין 40 ₪ לבין 100 ש"ח לתוספת. תוספות כגון אספקה באמצעות מנוף, פירוק דלתות המוצר, שינוי כיוון פתיחת דלת המוצר וכדומה יתכן ולא יהיו זמינות במועד האספקה ו/או יהיו זמינות בתוספת תשלום גבוהה יותר מהטווח של 40 ₪ - 100 ש"ח.
ז. מועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון/מצב חירום/חוסר במלאי וכו'. במקרים כאמור, החברה תיידע אתכם בנוגע לאיחור הצפוי באספקת המוצר ותאפשר לכם לבחור בין אפשרות של קבלת המוצר במועד מאוחר יותר שיתואם עמכם לבין ביטול העסקה והשבת כספכם.
3. תוספות תשלום בגין הובלות חריגות:
הובלות חברת אלקטרה
פינוי מוצר ישן לגריטה יהיה בהתאם להוראות החוק:
- א. בהתאם לחוק פינוי פסולת חשמלית פינוי המוצר הישן יהיה ללא תשלום.
- ב. המוצר הישן חייב להיות מנותק ממים/חשמל/גז ובמקום נגיש לפינוי.
- ג. המוצר הישן חייב להיות שלם עם כל חלקיו ונקי מאוכל ולכלוך.
- ד. המוצר הישן שמפנים יהיה דומה או זהה במידותיו ובגודלו למוצר החדש שסופק לדוגמא אם סופק מקרר 500 ליטר המוצר הישן שיפונה יהיה מקרר עד 500 ליטר, אם סופקה מכונת כביסה המוצר הישן שיפונה יהיה מכונת כביסה וכדומה.
- ה. מזגן חייב להיות מפורק מהקיר ובמקום נגיש לפינוי.
- ו. במידה והנך מעוניין/ת בפינוי המוצר הישן יש לעדכן את המוביל בכך.
המוביל יכול לגבות תשלום נוסף על פינוי מוצר ישן במקרים הבאים:
- פינוי מוצר ללא כל חלקיו או פינוי מוצר מלוכלך.
- פירוקי דלתות /העברת המוצר למקום אחר בבית/בבניין/לכתובת אחרת.
- פינוי באמצעות מנוף.
- מוצר מחובר למים/חשמל/גז.
- הורדת מייבש מעל מכונת כביסה.
- פינוי מקומה שלישית ומעלה.
- מדרגות ספירלה / מדרגות צרות שמצריכות הרמה של המוצר.
- מוצר שאינו נכנס במעלית/אינו עובר בחדר המדרגות/אינו עובר בפתחי הבית.
הובלות חברת ברימאג
* עבור פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת תשולם תוספת בסך 100 ₪
* עבור פירוק דלתות למקרר SBS תשולם תוספת בסך 120 ₪
* עבור פירוק דלתות למקרר 3 דלתות תשולם תוספת בסך 180 ₪
* עבור פירוק דלתות למקרר 4 דלתות תשולם תוספת בסך 240 ₪
* התוספות הנ"ל ישולמו ישירות למוביל
הובלת מזגנים
- עבור מזגנים: מזגנים עיליים קטנים ובינוניים (10-21) : עד קומה 3 ללא תשלום עד 4 מזגנים. בבניין עם מעלית ללא הגבלה בתנאי שהמזגן נכנס למעלית.
החל מהקומה השלישית כולל (ללא מעלית או ללא מעלית זמינה/מתאימה להעלאת המוצר), תידרש תוספת תשלום בסך של 50 ₪ לכל קומה נוספת, אשר תשולם ישירות למוביל במעמד האספקה.
- הובלות מזגנים: מזגנים עיליים גדולים (28-75) ומיני מרכזיים: עד מזגן 31500BTU עילי עד קומה 3 ללא תשלום עד 4 מזגנים (2 מזגנים 31500BTU ו-2 מזגנים תפוקה קטנה מ 31500BTU). בבניין עם מעלית ללא הגבלה בתנאי שהמזגן נכנס למעלית.
אין סבלות מעל 31500BTU מזגן עילי. אין סבלות למיני מרכזי.
**מעל 31500BTU עילי/מיני מרכזי נדרש מעלית/משוא/מנוף מהלקוח
הפצה של עד 3 מזגנים עד 3.5 כ"ס ( לא כולל מיני מרכזי) יסופקו עד לקומה השלישית ללא תוספת תשלום.
כל מזגן נוסף מעל 3 מזגנים - ישולם למוביל 60 ₪ החל מהקומה הראשונה.
( עדיף ללקוח מעל 3 מזגנים להזמין מנוף )
הפצה של מזגן מעל 3.5 כ"ס יסופק במעלית ללא תוספת, באם לא נכנס למעלית יש להזמין מנוף בתשלום.
הובלות חברת ניופאן
הובלות חברת מיני ליין / סם ליין
אספקת מסכים בגודל 75" או 85"
כדי למנוע אספקה כפולה בעלות כפולה חובה על הלקוח למדוד מראש את פתחי המעברים וגודל המעלית
ואכן לראות שאריזת המוצר תיכנס בכל המעברים בגישה נוחה למקום המיועד
במידה ואין אפשרת לעבור בדרכים קימות על הלקוח להזמין מנוף בעלות נפרדת .
במידה ודרוש יש לציין זאת בזמן ובתיאום האספקה .
מידת אריזות : גודל 85" רוחב-210 ס"מ,גובה-125 ס"מ עומק-25 ס"מ
גודל 75" רוחב-188 ס"מ,גובה-114 ס"מ,עומק-20 ס"מ
הובלה SCHAUB LORENZ
*אזורים מרוחקים: בקעת הירדן, רמת הגולן, אילת, הערבה, מצפה רמון, ים המלח והסביבה, שומרון – יתכן עיכוב של 14 יום נוספים ותוספת תשלום 100 ₪
איסוף עצמי יבוצע רק לאחר תאום מראש בלבד ורק ע''י בעל כרטיס האשראי ובהצגת ת.ז וכרטיס .
* מחסן צפון שרונה – אלון תבור בתיאום מראש יום א-ה 12:00-15:00
מעבר לקומה 3 ללא מעלית תוספת 50 ש"ח
הובלות מגוון זר
אספקת המוצרים אשר נרכשו באתר תיעשה על ידי החברה ו/או על ידי הספקים, בהתאם לתנאים הרשומים בדף המוצר שנרכש.
5.באספקות ליישובים רחוקים או מעבר לקו הירוק ההובלות הם בהתאם למגבלות ביטחוניות ובהתאם למידניות של כל חברת שילוח עימה עובדת החברה , לפרטים נוספים ניתן לברר מול שירות הלקוחות בטלפון 5018*
ה. האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו' ו/או עקב אירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה, ובמקרים כאמור, תיידע אתכם החברה במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר ככל שרלבנטי, או קבלת מוצר חלופי, או ביטול העסקה והשבת כספו.
שירות הובלה אקספרס/"אצלך היום" פעיל בימים א' – ה' (ימי עסקים לא כולל חגים וערבי חג) כאשר הזמנות שיתקבלו ביום ה' לאחר השעה 13:00 יסופקו ביום א' (יום העסקים העוקב). מתן שירות הובלה אקספרס / "אצלך היום" תלוי בקיומו של מלאי באזור האספקה שבחרת. שירות הובלה אקספרס / "אצלך היום" כרוך בתשלום נוסף בסך של 50 שקלים.
עלות זו תתווסף לדמי המשלוח בגין הובלה רגילה של המוצר ובנוסף לכל תוספת תשלום המתווספת להובלה הרגילה כאמור בהתאם להוראות מדיניות המשלוחים.
י. הובלת מוצר קטן (מוצרים קטנים כגון: מכונות קפה, מיקסרים, קומקומים ומוצרים דומים נוספים)
(2) הזמנות אלו יסופקו בין השעות 16:00-22:00 בתאום ע"י חברת ההובלות.
6. איסוף עצמי מסניפי הרשת
בבואכם לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה, את כרטיס האשראי שבו שילמתם עבור ההזמנה ואת מספר ההזמנה.
7. איסוף עצמי מנקודות איסוף PickUP
השרות מותנה בתשלום דמי משלוח כמפורט עבור כל מוצר בדף המוצר שלו באתר. המידע מופיע בסמוך לתכונות המובילות של המוצר וכולל מחיר הובלה רגילה, מספר תשלומים וקישור למדיניות משלוחים.
עלות המשלוח תשולם במעמד החיוב בעת ביצוע העסקה באתר, בעמוד צ'ק אאוט (עמוד התשלום).
במידה ובחרתם באפשרות זו, תוצג בפניכם רשימת נקודות האיסוף, מתוכה תוכלו לבחור נקודת איסוף אליה תגיעו לקחת את המוצר.
החבילה תגיע לנקודת ה PickUP תוך 7 ימי עסקים.
עם הגעת החבילה לנקודת האיסוף הנבחרת ישלח ללקוח SMS עם קוד אישי לאיסוף החבילה וכן פרטי נקודת האיסוף.
חבילות הנשלחות לאיסוף מחנות - יש לאסוף תוך 5 ימים.
חבילות הנשלחות לאיסוף מלוקרים- יש לאסוף תוך 48 שעות.
לאחר פרק זמן זה במידה לא נאספה, החבילה תוחזר אוטומאטית לחברה.
עם איסוף המשלוח יש לאשר את קבלתו בלינק.
ימי שישי, שבת, שבתון, ערבי חג וחג אינם נכללים במניין "ימי העבודה" לצורך חישוב ימי המשלוח.
8. איסוף של מוצר ישן מבית לקוח
בהתאם לחוק (סעיף 30 ד') במכירה של מוצרים קטנים ו/או סוללות אין חובת איסוף מוצר ישן על ידי המוביל. ניתן להשליך את הפסולת בכל אחת ממאות הנקודות של תאגיד מאי אשר פרוסות ברחבי הארץ.מצורף לינק לרשימת מוקדי האיסוף לפסולת של תאגיד מאי לחצו כאן
במקרים הבאים הנחשבים לפינוי חריג ובאישור הלקוח מראש, רשאי המשווק לדרוש מהלקוח תשלום בגין פינוי המוצר הישן בהתאם לתעריף שנקבע להובלות חריגות והכל בהתאם להוראות "נוהל פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית לקוח" של המשרד להגנת הסביבה מיום 24.07.2017.
כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן (במידה והלקוח מביא בעצמו את הציוד הישן לכניסת הבניין לא יגבה תשלום בגין הפינוי);
וכאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן (למשל, פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו).
לא יתבצע פינוי של ציוד ישן באמצעות מנוף.
לא יתבצע פינוי פסולת מוצרי גז הכולל: כיריים גז,מוצרי חימום גז וגריל גז .
https://mai.org.il/weee_map_israel/
אחריות:
שנה אחריות ע"י מיקרוסופט ישראל, בקישור: לחצו כאן.
- ניתן להירשם לשירות הרחבת האחריות עד יום 60 מתאריך קניית הקונסולה.
- עם הרשמתך להרחבת אחריות הינך מקבל/ת שנתיים אחריות.
- הרחבת האחריות הינה שנה ראשונה ע"י היצרן Microsoft, וחלה על כל מרכיבי החבילה: קונסולת המשחק, בקר אלחוטי וכבלים.
- השירות הינו דרך פנייה למיקרוסופט באתר: support.xbox.com
- מהשנה השנייה האחריות מוגבלת ע"י היבואן בנדא מגנטיק בע"מ, ההרחבה חלה על קונסולות XBOX בלבד ואינה חלה על מרכיבים נוספים שבחבילה, לרבות הבקר האלחוטי.
- שירות לקוחות : xboxpromotion@benda.co.il
הערה חשובה:
נפח האחסון הפנוי לשימוש יכול להיות שונה מנפח האחסון הכולל של המכשיר, עקב התקנת מערכת הפעלה, חלוקה למחיצות פנימיות במכשיר,
התקנת תוכנות/אפליקציות וכדומה.
למידע נוסף ניתן לפנות לאתר היצרן או ליצרן או ליבואן