אוזניות אלחוטיות Sony WF-1000XM5 עם השתקת רעשים - צבע שחור שנה אחריות ע"י ישפאר היבואן הרשמי
פריסה לתשלומים
87 ₪ לחודש עד- 12 תשלומים.בדיקת מלאי בסניפי מחסני חשמל
אוזניות אלחוטיות Sony WF-1000XM5 עם השתקת רעשים - צבע שחור שנה אחריות ע"י ישפאר היבואן הרשמי
תיאור המוצר
- עיצוב פרימיום ארגונומי להתאמה יציבה ונוחה
- עמידות במים וחיי סוללה ארוכים לשימוש יומיומי
- איכות צליל יוצאת דופן עם יחידת דרייבר שפותחה במיוחד
- ביטול הרעשים המוצלח ביותר עם שני מעבדים בעלי ביצועים גבוהים
אוזניות אלחוטיות Sony WF-1000XM5 עם השתקת רעשים - צבע שחור שנה אחריות ע"י ישפאר היבואן הרשמי
ביטול הרעשים המוצלח ביותר
אוזניות WF-1000XM5 מפחיתות רעש חיצוני על פני פס רחב, מהתדרים הנמוכים ועד הגבוהים.
הן מכילות שני מעבדים קנייניים שמבטלים יותר רעשים חיצוניים מאי פעם,
יחידת דרייבר חדשה בעלת ביצועים גבוהים Dynamic Driver X,
שני מיקרופוני משוב ומתאמי בידוד רעשים חדשניים להתאמה יציבה יותר של האוזניות.
איכות צליל מדהימה
יחידת הדרייבר שפותחה במיוחד Dynamic Driver X מספקת שחזור שמע בטווח תדרים רחב,
המאפשר בס עמוק יותר, שירה צלולה ופירוט עדין משופר, במיוחד בכלי נגינה בעלי צלילים גבוהים.
הביצועים המרהיבים, על פני כל טווח התדרים, מספקים צליל חלק וטבעי ללא קשר לתוכן שאתה מאזין לו.
הנאה מקול עשיר ומפורט יותר
הודות ליחידת דרייבר שפותחה במיוחד Dynamic Driver X לשחזור תדרים רחב,
תקבל חוויה של קול עשיר יותר ושיפור בפרטים העדינים.
מבנה הדיאפרגמה משלב מספר חומרים שונים בכיפה ובקצה, להשגת עיוות נמוך ואיכות צליל ברורה.
כוללות עיבוד שמע מדויק של 24 סיביות והגברה אנלוגית בעלת ביצועים גבוהים. התוצאה היא עיוות נמוך ושחזור שמע חד וצלול.
LDAC™ משדרת בערך פי שלושה יותר נתונים משמע רגיל עם Bluetooth®,
ומתקבלת איכות שמע יוצאת דופן ברזולוציה גבוהה הקרובה יותר מאי פעם להקלטת האולפן.
כולל מוזיקה משירותי הזרמה פופולריים. בזכות זיהוי דינמי של כלי הנגינה,
הז'אנרים המוזיקליים והמרכיבים הנפרדים בכל שיר, הוא משחזר את הצליל בטווח הגבוה שהולך לאיבוד בדחיסה.
A = דינמיקת שמע מורחבת (מיתרים וצלילים עדינים ברמה של לחישות)
B = תדרים גבוהים משוחזרים (ריאליזם של כלים אקוסטיים וקולות)
פונקציית מעקב ראש
מעקב הראש מבטיח חוויית האזנה נאמנה למציאות ומשכנעת על ידי התאמה אוטומטית של שדות הצליל כדי לפצות על תנועת הראש שלך.
הצלילים מכוונים באופן מדויק בהתאם למסך הטלפון החכם שלך, גם כשאתה בתנועה,
כדי לאפשר לך לשקוע בצפייה שלך על ידי התחברות לטלפונים חכמים / שירותים תואמים.
איכות השיחה הטובה ביותר אי פעם של Sony
הודות לאלגוריתם להפחתת רעש באמצעות בינה מלאכותית המבוסס על עיבוד מסוג Deep Neural Network (DNN) וחיישני הולכת עצם,
הקול שלך יישמע ברור וטבעי יותר, אפילו בסביבה רועשת.
ואם אתה בחוץ, מבנה הפחתת הרעשים ימזער כל רעש של רוח, ותמיד תהיה בטוח שישמעו אותך.
מזהה תנודות דיבור לשיפור הבהירות
חיישני הולכת עצם קולטים את רטט הקול שלך ישירות מעצמות הגולגולת,
ועוזרים בכך לבודד את הדיבור שלך מקולות הסביבה ורעשי הרקע, כדי לקבל שיחות ברורות אפילו בסביבות רועשות.
השתקת העולם החיצון לקבלת איכות שיחה ברורה
עם טכנולוגיית זיהוי קול מדויק ועיבוד אותות שמע מתקדם, האדם בצד השני של השיחה שומע את קולך באופן ברור,
גם אם אתה מוקף רעשים. פיתחנו את האלגוריתם שלנו להפחתת רעשים באמצעות למידת מכונה ובינה מלאכותית,
בעזרת יותר מ-500 מיליון דגימות קול, כדי לנטרל רעשי סביבה, להגביר את הדיוק ולהבליט את הקול שלך בצורה ברורה.
לשמוע ולהישמע בכל מצב
מבנה הפחתת רעשי הרוח וכיסוי הרשת של המיקרופון ימזערו את הרעש במהלך שיחות כך שתוכלו לשמוע בבירור גם בתנאי רוח.
התאמה נוחה ובידוד צלילים טוב יותר
מתאמי אוזניות הכפתור החדשות עם בידוד הרעשים מיוצרים מחומר בלעדי המשפר את ההתאמה
ומגביר את הנוחות הודות להפחתת הלחץ בתוך האוזן בזכות העיצוב המחודש. אוזניות הכפתור מגיעות בארבעה גדלים, כולל SS.
על ידי הקטנת גוף האוזנייה ואופטימיזציה של מיקום הרכיבים,
אוזניית הכפתור קטנה יותר כעת בכ-25% וקלה יותר ב-20% מ-WF-1000XM4.
הקטנו גם את גודל מארז הטעינה, כך שהוא נכנס לכיס באופן חלק אפילו יותר.
סוג אוזניות: סגור ודינמי
יחידת דרייבר: 8.4 מ"מ
תגובת תדר (תקשורת BLUETOOTH®): 20 Hz - 20,000 Hz (תדר דגימה 44.1 kHz)/20 Hz - 40,000 Hz (תדר דגימה LDAC 96 kHz, 990 kbps)
בקרת עוצמת קול
עמידות במים: כן (שווה ערך ל-IPX4)
DSEE קיצוני
מצב 'צליל סביבה'
גרסת BLUETOOTH®: מפרט Bluetooth גרסה 5.3
טווח אפקטיבי: 10 מ'
טווח תדרים: פס תדר 2.4 GHz (2.4000 GHz - 2.4835 GHz)
פרופיל: A2DP, AVRCP, HFP, HSP, TMAP, CSIP, MCP, VCP, CCP
תבניות שמע נתמכות: SBC, AAC, LDAC, LC3
הגנת תוכן נתמכת: SCMS-T
מצב 'צליל סביבה'
תשומת לב מהירה
שיטת טעינת סוללה: טעינה דרך USB/טעינה אלחוטית (עם נרתיק)
חיי סוללה (זמן השמעת מוזיקה ברצף): 8 שעות לכל היותר (NC מופעל)/12 שעות לכל היותר (NC כבוי)
חיי סוללה (זמן תקשורת ברצף): 6 שעות לכל היותר (NC מופעל)/7 שעות לכל היותר (NC כבוי)
משקל: בערך 39 גרם
ממד: בערך 64.6 x 40.0 x 26.5 מ"מ
זמן טעינת סוללה: בערך שעתיים (טעינה דרך USB)
משקל: בערך 5.9 גרם x 2 (כולל מתאמי אוזניות כפתור (M))
כבל USB
מארז טעינה
מדריך (חדש)
מתאמי אוזניות כפתור לבידוד רעשים
תעודת אחריות
שנה אחריות ושירות על ידי ישפאר מוצרי צריכה בע"מ בדואר אלקטרוני בכתובת sherut@isfar.co.il או בשירות הלקוחות של ישפאר בטל' 09-9711700.
בכל תכתובת לחברה יש לכלול את פרטיך המלאים לרבות, כתובת ואי-מייל ליצירת קשר.
אספקה תוך יום קטנים
- מוצרים הניתנים ל"אספקה תוך יום" מסומנים בתווית "אספקה תוך יום "
- משלוח "אספקה תוך יום" יהיו ניתנים למזמינים עד השעה 14:00 האספקה הינה באזורים באר שבע- חיפה (אספקה מעבר לאזורים אלה היא בגדר אספקה רגילה ועד 7 ימי עסקים)
- שירות המשלוחים "אספקה תוך יום פעיל בימי העסקים בלבד א'-ה' (ימי העסקים לא כוללים שישי שבת, חגים וערבי חג)
- הזמנות שיתקבלו ביום חמישי לפני השעה 14:00 יסופקו ביום א'(יום העסקים העוקב, ובכפוף לאישור עסקה מחברת האשראי).
- שירות המשלוחים "אספקה תוך יום" תקף באזורים : באר שבע ועד חיפה . (יש לוודא כי הכתובת ומספרי טלפון מעודכנים במערכת)
-
מק"ט:
311019
-
דגם:
WF-1000XM5S
-
מותג:
Sony
-
דגם:
Sony WF-1000XM5
-
סוג החיבור :
אוזניות אלחוטיות
-
מיקרופון (דיבורית):
כלול
-
סוג האוזניות :
Truly Wireless
-
איסוף מהסניף
חלק ניכר מהמוצרים הנמכרים באתר ניתנים לאיסוף מהסניפים.
אם בחרתם באפשרות לאיסוף עצמי, בתהליך הרכישה תיפתח בפניכם תיבת הסניפים האפשרית לאיסוף, מתוכה תוכלו לבחור סניף אליו תגיעו.
עם סיום ההכנה של הזמנתכם, תשלח אליכם הודעת SMS שהזמנתכם מוכנה וממתינה לאיסוף.
בבואכם לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה, את כרטיס האשראי שבו שילמתם עבור ההזמנה ואת מספר ההזמנה.
בסניף עליכם לגשת לאחת מעמדות התשלום כדי להזדהות ולמסור את פרטי ההזמנה. לאחר מכן יש לעבור אל דלפק המחסנאי כדי לקבל את המוצר שהזמנתם -
משלוח
את המוצר שהזמנתם תוכלו לקבל במשלוח תמורת תשלום נוסף.
במידה ובחרתם באפשרות זו, נציגנו ייצרו אתכם קשר טלפוני בהמשך לתיאום מועד המשלוח.
עלות המשלוח הנקובה אינה כוללת תוספות אפשריות בזמן האספקה, כמצוין בפרטי המוצר שהזמנתם
מדיניות שירות הובלה
1. משלוחים
2. תנאי הובלה -קו לבן אלקטרה
•לתשומת לבכם – לצורך קבלת המוצר יש לוודא כי יהיה במקום האספקה אדם מעל גיל 18 שיקבל את המוצר.
ב. ככל שבמועד האספקה שתואם עימכם לא יהיה אדם מעל גיל 18 שנים במקום האספקה כדי לקבל את המוצר, יתואם מועד הובלה אחר בתוספת תשלום.
ג. באחריותכם לבדוק את מידות המוצר אותו רכשתם ולוודא כי המוצר עובר בפתחי מקום האספקה/מתאים במידות לנישה בה אתם מתכוונים להציב את המוצר.
ד. חברות ההובלה הן חברות עצמאיות אשר עשויות להחליט, לפי שיקול דעתן הבלעדי, על אזורים בהם לא תבוצע אספקה. ככל שתבחרו במקום אספקה שחברת ההובלה לא מספקת אליו מוצרים, החברה תעדכן אתכם מראש ותינתן לכם אפשרות לאסוף את המוצר הנרכש מסניף של החברה.
ה. במקרים של אספקה מאוחרת בכלל ומעל 5 ימים בפרט, היה וקיים חוזר במוצר המוזמן, הרשת שומרת לעצמה זכות לספק מוצר דומה, שווה ערך למוצר המוזמן.
ו. להלן המקרים בהם המוביל רשאי לגבות מכם תוספת תשלום:
•יש בעיית גישה למקום האספקה / אין חניה בקרבת מקום האספקה / המרחק מהחנייה למקום האספקה הוא מעל 100 מטר הליכה.
•מקום האספקה ממוקם בקומה שלישית ומעלה.
•נדרש פירוק דלתות המוצר.
•נדרשת אספקה באמצעות מנוף.
•מוצר שאינו נכנס במעלית/אינו עובר בחדר המדרגות/אינו עובר בפתחי מקום האספקה.
•אספקת מזגנים מקומה שנייה ומעלה בתוספת תשלום
•מדרגות ספירלה / מדרגות צרות שמצריכות הרמה של המוצר.
כל התוספות המצוינות מעלה כרוכות בתשלום משתנה בטווח של בין 40 ₪ לבין 100 ש"ח לתוספת. תוספות כגון אספקה באמצעות מנוף, פירוק דלתות המוצר, שינוי כיוון פתיחת דלת המוצר וכדומה יתכן ולא יהיו זמינות במועד האספקה ו/או יהיו זמינות בתוספת תשלום גבוהה יותר מהטווח של 40 ₪ - 100 ש"ח.
ז. מועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון/מצב חירום/חוסר במלאי וכו'. במקרים כאמור, החברה תיידע אתכם בנוגע לאיחור הצפוי באספקת המוצר ותאפשר לכם לבחור בין אפשרות של קבלת המוצר במועד מאוחר יותר שיתואם עמכם לבין ביטול העסקה והשבת כספכם.
3. תוספות תשלום בגין הובלות חריגות:
הובלות חברת אלקטרה
פינוי מוצר ישן לגריטה יהיה בהתאם להוראות החוק:
- א. בהתאם לחוק פינוי פסולת חשמלית פינוי המוצר הישן יהיה ללא תשלום.
- ב. המוצר הישן חייב להיות מנותק ממים/חשמל/גז ובמקום נגיש לפינוי.
- ג. המוצר הישן חייב להיות שלם עם כל חלקיו ונקי מאוכל ולכלוך.
- ד. המוצר הישן שמפנים יהיה דומה או זהה במידותיו ובגודלו למוצר החדש שסופק לדוגמא אם סופק מקרר 500 ליטר המוצר הישן שיפונה יהיה מקרר עד 500 ליטר, אם סופקה מכונת כביסה המוצר הישן שיפונה יהיה מכונת כביסה וכדומה.
- ה. מזגן חייב להיות מפורק מהקיר ובמקום נגיש לפינוי.
- ו. במידה והנך מעוניין/ת בפינוי המוצר הישן יש לעדכן את המוביל בכך.
המוביל יכול לגבות תשלום נוסף על פינוי מוצר ישן במקרים הבאים:
- פינוי מוצר ללא כל חלקיו או פינוי מוצר מלוכלך.
- פירוקי דלתות /העברת המוצר למקום אחר בבית/בבניין/לכתובת אחרת.
- פינוי באמצעות מנוף.
- מוצר מחובר למים/חשמל/גז.
- הורדת מייבש מעל מכונת כביסה.
- פינוי מקומה שלישית ומעלה.
- מדרגות ספירלה / מדרגות צרות שמצריכות הרמה של המוצר.
- מוצר שאינו נכנס במעלית/אינו עובר בחדר המדרגות/אינו עובר בפתחי הבית.
הובלות חברת ברימאג
* עבור פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת תשולם תוספת בסך 100 ₪
* עבור פירוק דלתות למקרר SBS תשולם תוספת בסך 120 ₪
* עבור פירוק דלתות למקרר 3 דלתות תשולם תוספת בסך 180 ₪
* עבור פירוק דלתות למקרר 4 דלתות תשולם תוספת בסך 240 ₪
* התוספות הנ"ל ישולמו ישירות למוביל
הובלת מזגנים
- עבור מזגנים: מזגנים עיליים קטנים ובינוניים (10-21) : עד קומה 3 ללא תשלום עד 4 מזגנים. בבניין עם מעלית ללא הגבלה בתנאי שהמזגן נכנס למעלית.
החל מהקומה השלישית כולל (ללא מעלית או ללא מעלית זמינה/מתאימה להעלאת המוצר), תידרש תוספת תשלום בסך של 50 ₪ לכל קומה נוספת, אשר תשולם ישירות למוביל במעמד האספקה.
- הובלות מזגנים: מזגנים עיליים גדולים (28-75) ומיני מרכזיים: עד מזגן 31500BTU עילי עד קומה 3 ללא תשלום עד 4 מזגנים (2 מזגנים 31500BTU ו-2 מזגנים תפוקה קטנה מ 31500BTU). בבניין עם מעלית ללא הגבלה בתנאי שהמזגן נכנס למעלית.
אין סבלות מעל 31500BTU מזגן עילי. אין סבלות למיני מרכזי.
**מעל 31500BTU עילי/מיני מרכזי נדרש מעלית/משוא/מנוף מהלקוח
הפצה של עד 3 מזגנים עד 3.5 כ"ס ( לא כולל מיני מרכזי) יסופקו עד לקומה השלישית ללא תוספת תשלום.
כל מזגן נוסף מעל 3 מזגנים - ישולם למוביל 60 ₪ החל מהקומה הראשונה.
( עדיף ללקוח מעל 3 מזגנים להזמין מנוף )
הפצה של מזגן מעל 3.5 כ"ס יסופק במעלית ללא תוספת, באם לא נכנס למעלית יש להזמין מנוף בתשלום.
הובלות חברת ניופאן
הובלות חברת מיני ליין / סם ליין
אספקת מסכים בגודל 75" או 85"
כדי למנוע אספקה כפולה בעלות כפולה חובה על הלקוח למדוד מראש את פתחי המעברים וגודל המעלית
ואכן לראות שאריזת המוצר תיכנס בכל המעברים בגישה נוחה למקום המיועד
במידה ואין אפשרת לעבור בדרכים קימות על הלקוח להזמין מנוף בעלות נפרדת .
במידה ודרוש יש לציין זאת בזמן ובתיאום האספקה .
מידת אריזות : גודל 85" רוחב-210 ס"מ,גובה-125 ס"מ עומק-25 ס"מ
גודל 75" רוחב-188 ס"מ,גובה-114 ס"מ,עומק-20 ס"מ
הובלה SCHAUB LORENZ
*אזורים מרוחקים: בקעת הירדן, רמת הגולן, אילת, הערבה, מצפה רמון, ים המלח והסביבה, שומרון – יתכן עיכוב של 14 יום נוספים ותוספת תשלום 100 ₪
איסוף עצמי יבוצע רק לאחר תאום מראש בלבד ורק ע''י בעל כרטיס האשראי ובהצגת ת.ז וכרטיס .
* מחסן צפון שרונה – אלון תבור בתיאום מראש יום א-ה 12:00-15:00
מעבר לקומה 3 ללא מעלית תוספת 50 ש"ח
הובלות מגוון זר
אספקת המוצרים אשר נרכשו באתר תיעשה על ידי החברה ו/או על ידי הספקים, בהתאם לתנאים הרשומים בדף המוצר שנרכש.
5.באספקות ליישובים רחוקים או מעבר לקו הירוק ההובלות הם בהתאם למגבלות ביטחוניות ובהתאם למידניות של כל חברת שילוח עימה עובדת החברה , לפרטים נוספים ניתן לברר מול שירות הלקוחות בטלפון 5018*
ה. האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו' ו/או עקב אירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה, ובמקרים כאמור, תיידע אתכם החברה במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר ככל שרלבנטי, או קבלת מוצר חלופי, או ביטול העסקה והשבת כספו.
שירות הובלה אקספרס/"אצלך היום" פעיל בימים א' – ה' (ימי עסקים לא כולל חגים וערבי חג) כאשר הזמנות שיתקבלו ביום ה' לאחר השעה 13:00 יסופקו ביום א' (יום העסקים העוקב). מתן שירות הובלה אקספרס / "אצלך היום" תלוי בקיומו של מלאי באזור האספקה שבחרת. שירות הובלה אקספרס / "אצלך היום" כרוך בתשלום נוסף בסך של 50 שקלים.
עלות זו תתווסף לדמי המשלוח בגין הובלה רגילה של המוצר ובנוסף לכל תוספת תשלום המתווספת להובלה הרגילה כאמור בהתאם להוראות מדיניות המשלוחים.
י. הובלת מוצר קטן (מוצרים קטנים כגון: מכונות קפה, מיקסרים, קומקומים ומוצרים דומים נוספים)
(2) הזמנות אלו יסופקו בין השעות 16:00-22:00 בתאום ע"י חברת ההובלות.
6. איסוף עצמי מסניפי הרשת
בבואכם לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה, את כרטיס האשראי שבו שילמתם עבור ההזמנה ואת מספר ההזמנה.
7. איסוף עצמי מנקודות איסוף PickUP
השרות מותנה בתשלום דמי משלוח כמפורט עבור כל מוצר בדף המוצר שלו באתר. המידע מופיע בסמוך לתכונות המובילות של המוצר וכולל מחיר הובלה רגילה, מספר תשלומים וקישור למדיניות משלוחים.
עלות המשלוח תשולם במעמד החיוב בעת ביצוע העסקה באתר, בעמוד צ'ק אאוט (עמוד התשלום).
במידה ובחרתם באפשרות זו, תוצג בפניכם רשימת נקודות האיסוף, מתוכה תוכלו לבחור נקודת איסוף אליה תגיעו לקחת את המוצר.
החבילה תגיע לנקודת ה PickUP תוך 7 ימי עסקים.
עם הגעת החבילה לנקודת האיסוף הנבחרת ישלח ללקוח SMS עם קוד אישי לאיסוף החבילה וכן פרטי נקודת האיסוף.
חבילות הנשלחות לאיסוף מחנות - יש לאסוף תוך 5 ימים.
חבילות הנשלחות לאיסוף מלוקרים- יש לאסוף תוך 48 שעות.
לאחר פרק זמן זה במידה לא נאספה, החבילה תוחזר אוטומאטית לחברה.
עם איסוף המשלוח יש לאשר את קבלתו בלינק.
ימי שישי, שבת, שבתון, ערבי חג וחג אינם נכללים במניין "ימי העבודה" לצורך חישוב ימי המשלוח.
8. איסוף של מוצר ישן מבית לקוח
בהתאם לחוק (סעיף 30 ד') במכירה של מוצרים קטנים ו/או סוללות אין חובת איסוף מוצר ישן על ידי המוביל. ניתן להשליך את הפסולת בכל אחת ממאות הנקודות של תאגיד מאי אשר פרוסות ברחבי הארץ.מצורף לינק לרשימת מוקדי האיסוף לפסולת של תאגיד מאי לחצו כאן
במקרים הבאים הנחשבים לפינוי חריג ובאישור הלקוח מראש, רשאי המשווק לדרוש מהלקוח תשלום בגין פינוי המוצר הישן בהתאם לתעריף שנקבע להובלות חריגות והכל בהתאם להוראות "נוהל פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית לקוח" של המשרד להגנת הסביבה מיום 24.07.2017.
כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן (במידה והלקוח מביא בעצמו את הציוד הישן לכניסת הבניין לא יגבה תשלום בגין הפינוי);
וכאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן (למשל, פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו).
לא יתבצע פינוי של ציוד ישן באמצעות מנוף.
לא יתבצע פינוי פסולת מוצרי גז הכולל: כיריים גז,מוצרי חימום גז וגריל גז .
https://mai.org.il/weee_map_israel/
אחריות:
שנתיים אחריות ושירות על ידי ישפאר מוצרי צריכה בע"מ, היבואן הרשמי למוצרי Sony בישראל, בדואר אלקטרוני בכתובת sherut@isfar.co.il או בשירות הלקוחות של ישפאר בטל' 09-9711700.
בכל תכתובת לחברה יש לכלול את פרטיך המלאים לרבות, כתובת ואי-מייל ליצירת קשר.