מקרר מקפיא תחתון אלקטרה רטרו EL390BOR בורדו ELECTRA - אחריות יבואן רשמי
פריסה לתשלומים
104 ₪ לחודש עד- 24 תשלומים. 208 ₪ לחודש עד- 12 תשלומים.הטבות ושדרוגים
(1317) הרחבת אחריות לשבע שנים נוספות על המדחס בתוספת 99 ש"ח. בכפוף לתקנון ! . כל ביקור טכנאי 289 ש"ח (ברכישת 2 יחידות יש לשלם אחריות עבור כל מקרר בנפרד כלומר 198 ש"ח )
תיאור המוצר
- נפח ברוטו בליטרים: 330
- סוג מקרר: מקפיא תחתון
- צבע: בורדו
- מידות בס"מ: גובה 186, רוחב 59.5, עומק 65
מקרר מקפיא תחתון אלקטרה רטרו EL390BOR בורדו ELECTRA
מקרר איכותי מבית אלקטרה עם נוחות בלתי מתפשרת!
מקרר איכותי מבית אלקטרה אשר מאופיין בבקרת לחות לשמירה על איכות וטריות המזון, ובמערכת פיזור קירור לכל חלקי המזון בצורה שווה.
מעבר לכך, המקרר הינו בעל תרמוסטט המאפשר שליטה על הטמפרטורה בשני התאים, דבר המאפשר קירור נפרד בהתאם לצורך.
כמו כן, המקרר מעוצב בצורה אלגנטית ונוחה לכל משתמש, החל מילדים קטנים ועד לקשישים.
המקרר יוצא מהמפעל לאחר בדיקות קפדניות ובקרת האיכות המחמירה ביותר, כך שאתם מקבלים את המקרר ברמה הגבוהה ביותר עם הטכנולוגיות החדשות ביותר,
אשר מבצע את פעולות הקירור וההקפאה ביעילות רבה תוך כדי ניצול אופטימלי של חשמל.
מאפיינים טכניים:
נפח ברוטו: 330
נפח קירור נטו: 230
נפח מקפיא נטו: 100
תאורת LED
דירוג אנרגטי: F
דרוג אנרגטי :
דירוג אנרגטי עפ"י תקינה ישראלית תקינה ישנה A.
דירוג אנרגטי עפ"י תקינה ארופאית חדשה F.
ישראל עוברת לתקינה חדשה "תקינה ארופאית" מה זה אומר ?
מהי הרפורמה ?
רפורמה זו הינה חלק מרפורמה רחבה שאותה מוביל משרד הכלכלה והתעשייה והיא מתמקדת במעבר לשיטות הנהוגות בשווקים המפותחים בעולם.
למכשירי החשמל שיובאו לישראל במסגרת הסתמכות על הרגולציה הארופאית, תצטרף תווית דרוג אנרגיה חדשה, שמתאימה לרמת הנצילות
באנרגיה של המכשיר החשמלי לפי הערכות האיגוד הארופי, הטמעת הרגולציות צפויה להניב חיסכון משמעותי באנרגיה, כמו גם להביא לצמצום בהוצאות החשמל של הצרכן.
אז מה יש לנו כאן?
אותו מוצר, דירוג אנרגטי שונה אך הרבה יותר יעיל מבחינת צריכת האנרגיה העומד בבדיקות האנרגיה הארופאיות
ואושר בכניסה לישראל.
תוצאה - חיסכון משמעותי לצרכן.
התקנות הישנות היו מבוססות על תקנות אירופאיות ישנות ביותר, וחלקן אפילו היו מבוססות על תקנות משנת 1997.
התקנות האירופיות החדשות העלו את רף הדרישות ליעילות אנרגטית, ולפיכך מוצרים שבעבר היעילות האנרגטית שלהם סווגה כ- A או A+++ מסווגת היום כ- D-F
למרות שהיעלות האנרגטית שהן התייעלה משמעותית ומטייבה עם הצרכן.
לפירוט המלא על התקינה החדשה לחץ כאן
מקפיא: תחתון
שיטת הקפאה: NO FROST
מערכת קירור: NFMC
גז קירור: R600a
תו תקן ישראלי
חשמל: 220-240V ~ 50HZ
צבע: בורדו
מגירת מקרר: זכוכית
מגש קרח חבוי
כולל תעודת אחריות
מידות בס"מ:
גובה: 186
רוחב: 59.5
עומק: 65
בכפוף לתקנון מבצע לחצו כאן
(מתייחס לדגמים מקרר אלקטרה הפוך 373 +אלקטרה הפוך פרמיום 92761 EL)
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האחריות אינה חלה על מוצרים בהם נעשה שימוש שעיקרו אינו אישי , ביתי או משפחתי (שימוש למטרות מסחריות)
-
מק"ט:
295768
-
דגם:
EL390BOR
-
מותג:
Electra
-
צבע:
בורדו
-
נפח כללי נטו (ליטר):
330
-
נפח תא קירור נטו (ליטר):
230
-
נפח תא הקפאה נטו (ליטר):
100
-
גובה (ס"מ):
186
-
רוחב (ס"מ):
59.5
-
עומק (ס"מ):
65
-
ווסת לחות לתא ירקות:
כלול
-
תאורה פנימית בתא הקירור:
כלול
-
תאורה פנימית בתא ההקפאה:
כלול
-
דירוג אנרגטי:
F
-
יבואן:
אלקטרה
-
אפשרות ליחידה נוספת :
לא
-
מקרר ברוחב 120 ס"מ :
לא
-
אינטגרלי:
לא
-
משלוח
את המוצר שהזמנתם תוכלו לקבל במשלוח תמורת תשלום נוסף.
במידה ובחרתם באפשרות זו, נציגנו ייצרו אתכם קשר טלפוני בהמשך לתיאום מועד המשלוח.
עלות המשלוח הנקובה אינה כוללת תוספות אפשריות בזמן האספקה, כמצוין בפרטי המוצר שהזמנתם
מדיניות שירות הובלה
1. משלוחים
2. תנאי הובלה -קו לבן אלקטרה
•לתשומת לבכם – לצורך קבלת המוצר יש לוודא כי יהיה במקום האספקה אדם מעל גיל 18 שיקבל את המוצר.
ב. ככל שבמועד האספקה שתואם עימכם לא יהיה אדם מעל גיל 18 שנים במקום האספקה כדי לקבל את המוצר, יתואם מועד הובלה אחר בתוספת תשלום.
ג. באחריותכם לבדוק את מידות המוצר אותו רכשתם ולוודא כי המוצר עובר בפתחי מקום האספקה/מתאים במידות לנישה בה אתם מתכוונים להציב את המוצר.
ד. חברות ההובלה הן חברות עצמאיות אשר עשויות להחליט, לפי שיקול דעתן הבלעדי, על אזורים בהם לא תבוצע אספקה. ככל שתבחרו במקום אספקה שחברת ההובלה לא מספקת אליו מוצרים, החברה תעדכן אתכם מראש ותינתן לכם אפשרות לאסוף את המוצר הנרכש מסניף של החברה.
ה. במקרים של אספקה מאוחרת בכלל ומעל 5 ימים בפרט, היה וקיים חוזר במוצר המוזמן, הרשת שומרת לעצמה זכות לספק מוצר דומה, שווה ערך למוצר המוזמן.
ו. להלן המקרים בהם המוביל רשאי לגבות מכם תוספת תשלום:
•יש בעיית גישה למקום האספקה / אין חניה בקרבת מקום האספקה / המרחק מהחנייה למקום האספקה הוא מעל 100 מטר הליכה.
•מקום האספקה ממוקם בקומה שלישית ומעלה.
•נדרש פירוק דלתות המוצר.
•נדרשת אספקה באמצעות מנוף.
•מוצר שאינו נכנס במעלית/אינו עובר בחדר המדרגות/אינו עובר בפתחי מקום האספקה.
•אספקת מזגנים מקומה שנייה ומעלה בתוספת תשלום
•מדרגות ספירלה / מדרגות צרות שמצריכות הרמה של המוצר.
כל התוספות המצוינות מעלה כרוכות בתשלום משתנה בטווח של בין 40 ₪ לבין 100 ש"ח לתוספת. תוספות כגון אספקה באמצעות מנוף, פירוק דלתות המוצר, שינוי כיוון פתיחת דלת המוצר וכדומה יתכן ולא יהיו זמינות במועד האספקה ו/או יהיו זמינות בתוספת תשלום גבוהה יותר מהטווח של 40 ₪ - 100 ש"ח.
ז. מועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון/מצב חירום/חוסר במלאי וכו'. במקרים כאמור, החברה תיידע אתכם בנוגע לאיחור הצפוי באספקת המוצר ותאפשר לכם לבחור בין אפשרות של קבלת המוצר במועד מאוחר יותר שיתואם עמכם לבין ביטול העסקה והשבת כספכם.
3. תוספות תשלום בגין הובלות חריגות:
הובלות חברת אלקטרה
פינוי מוצר ישן לגריטה יהיה בהתאם להוראות החוק:
- א. בהתאם לחוק פינוי פסולת חשמלית פינוי המוצר הישן יהיה ללא תשלום.
- ב. המוצר הישן חייב להיות מנותק ממים/חשמל/גז ובמקום נגיש לפינוי.
- ג. המוצר הישן חייב להיות שלם עם כל חלקיו ונקי מאוכל ולכלוך.
- ד. המוצר הישן שמפנים יהיה דומה או זהה במידותיו ובגודלו למוצר החדש שסופק לדוגמא אם סופק מקרר 500 ליטר המוצר הישן שיפונה יהיה מקרר עד 500 ליטר, אם סופקה מכונת כביסה המוצר הישן שיפונה יהיה מכונת כביסה וכדומה.
- ה. מזגן חייב להיות מפורק מהקיר ובמקום נגיש לפינוי.
- ו. במידה והנך מעוניין/ת בפינוי המוצר הישן יש לעדכן את המוביל בכך.
המוביל יכול לגבות תשלום נוסף על פינוי מוצר ישן במקרים הבאים:
- פינוי מוצר ללא כל חלקיו או פינוי מוצר מלוכלך.
- פירוקי דלתות /העברת המוצר למקום אחר בבית/בבניין/לכתובת אחרת.
- פינוי באמצעות מנוף.
- מוצר מחובר למים/חשמל/גז.
- הורדת מייבש מעל מכונת כביסה.
- פינוי מקומה שלישית ומעלה.
- מדרגות ספירלה / מדרגות צרות שמצריכות הרמה של המוצר.
- מוצר שאינו נכנס במעלית/אינו עובר בחדר המדרגות/אינו עובר בפתחי הבית.
הובלות חברת ברימאג
* עבור פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת תשולם תוספת בסך 100 ₪
* עבור פירוק דלתות למקרר SBS תשולם תוספת בסך 120 ₪
* עבור פירוק דלתות למקרר 3 דלתות תשולם תוספת בסך 180 ₪
* עבור פירוק דלתות למקרר 4 דלתות תשולם תוספת בסך 240 ₪
* התוספות הנ"ל ישולמו ישירות למוביל
הובלת מזגנים
- עבור מזגנים: מזגנים עיליים קטנים ובינוניים (10-21) : עד קומה 3 ללא תשלום עד 4 מזגנים. בבניין עם מעלית ללא הגבלה בתנאי שהמזגן נכנס למעלית.
החל מהקומה השלישית כולל (ללא מעלית או ללא מעלית זמינה/מתאימה להעלאת המוצר), תידרש תוספת תשלום בסך של 50 ₪ לכל קומה נוספת, אשר תשולם ישירות למוביל במעמד האספקה.
- הובלות מזגנים: מזגנים עיליים גדולים (28-75) ומיני מרכזיים: עד מזגן 31500BTU עילי עד קומה 3 ללא תשלום עד 4 מזגנים (2 מזגנים 31500BTU ו-2 מזגנים תפוקה קטנה מ 31500BTU). בבניין עם מעלית ללא הגבלה בתנאי שהמזגן נכנס למעלית.
אין סבלות מעל 31500BTU מזגן עילי. אין סבלות למיני מרכזי.
**מעל 31500BTU עילי/מיני מרכזי נדרש מעלית/משוא/מנוף מהלקוח
הפצה של עד 3 מזגנים עד 3.5 כ"ס ( לא כולל מיני מרכזי) יסופקו עד לקומה השלישית ללא תוספת תשלום.
כל מזגן נוסף מעל 3 מזגנים - ישולם למוביל 60 ₪ החל מהקומה הראשונה.
( עדיף ללקוח מעל 3 מזגנים להזמין מנוף )
הפצה של מזגן מעל 3.5 כ"ס יסופק במעלית ללא תוספת, באם לא נכנס למעלית יש להזמין מנוף בתשלום.
הובלות חברת ניופאן
הובלות חברת מיני ליין / סם ליין
אספקת מסכים בגודל 75" או 85"
כדי למנוע אספקה כפולה בעלות כפולה חובה על הלקוח למדוד מראש את פתחי המעברים וגודל המעלית
ואכן לראות שאריזת המוצר תיכנס בכל המעברים בגישה נוחה למקום המיועד
במידה ואין אפשרת לעבור בדרכים קימות על הלקוח להזמין מנוף בעלות נפרדת .
במידה ודרוש יש לציין זאת בזמן ובתיאום האספקה .
מידת אריזות : גודל 85" רוחב-210 ס"מ,גובה-125 ס"מ עומק-25 ס"מ
גודל 75" רוחב-188 ס"מ,גובה-114 ס"מ,עומק-20 ס"מ
הובלה SCHAUB LORENZ
*אזורים מרוחקים: בקעת הירדן, רמת הגולן, אילת, הערבה, מצפה רמון, ים המלח והסביבה, שומרון – יתכן עיכוב של 14 יום נוספים ותוספת תשלום 100 ₪
איסוף עצמי יבוצע רק לאחר תאום מראש בלבד ורק ע''י בעל כרטיס האשראי ובהצגת ת.ז וכרטיס .
* מחסן צפון שרונה – אלון תבור בתיאום מראש יום א-ה 12:00-15:00
מעבר לקומה 3 ללא מעלית תוספת 50 ש"ח
הובלות מגוון זר
אספקת המוצרים אשר נרכשו באתר תיעשה על ידי החברה ו/או על ידי הספקים, בהתאם לתנאים הרשומים בדף המוצר שנרכש.
5.באספקות ליישובים רחוקים או מעבר לקו הירוק ההובלות הם בהתאם למגבלות ביטחוניות ובהתאם למידניות של כל חברת שילוח עימה עובדת החברה , לפרטים נוספים ניתן לברר מול שירות הלקוחות בטלפון 5018*
ה. האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו' ו/או עקב אירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה, ובמקרים כאמור, תיידע אתכם החברה במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר ככל שרלבנטי, או קבלת מוצר חלופי, או ביטול העסקה והשבת כספו.
שירות הובלה אקספרס/"אצלך היום" פעיל בימים א' – ה' (ימי עסקים לא כולל חגים וערבי חג) כאשר הזמנות שיתקבלו ביום ה' לאחר השעה 13:00 יסופקו ביום א' (יום העסקים העוקב). מתן שירות הובלה אקספרס / "אצלך היום" תלוי בקיומו של מלאי באזור האספקה שבחרת. שירות הובלה אקספרס / "אצלך היום" כרוך בתשלום נוסף בסך של 50 שקלים.
עלות זו תתווסף לדמי המשלוח בגין הובלה רגילה של המוצר ובנוסף לכל תוספת תשלום המתווספת להובלה הרגילה כאמור בהתאם להוראות מדיניות המשלוחים.
י. הובלת מוצר קטן (מוצרים קטנים כגון: מכונות קפה, מיקסרים, קומקומים ומוצרים דומים נוספים)
(2) הזמנות אלו יסופקו בין השעות 16:00-22:00 בתאום ע"י חברת ההובלות.
6. איסוף עצמי מסניפי הרשת
בבואכם לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה, את כרטיס האשראי שבו שילמתם עבור ההזמנה ואת מספר ההזמנה.
7. איסוף עצמי מנקודות איסוף PickUP
השרות מותנה בתשלום דמי משלוח כמפורט עבור כל מוצר בדף המוצר שלו באתר. המידע מופיע בסמוך לתכונות המובילות של המוצר וכולל מחיר הובלה רגילה, מספר תשלומים וקישור למדיניות משלוחים.
עלות המשלוח תשולם במעמד החיוב בעת ביצוע העסקה באתר, בעמוד צ'ק אאוט (עמוד התשלום).
במידה ובחרתם באפשרות זו, תוצג בפניכם רשימת נקודות האיסוף, מתוכה תוכלו לבחור נקודת איסוף אליה תגיעו לקחת את המוצר.
החבילה תגיע לנקודת ה PickUP תוך 7 ימי עסקים.
עם הגעת החבילה לנקודת האיסוף הנבחרת ישלח ללקוח SMS עם קוד אישי לאיסוף החבילה וכן פרטי נקודת האיסוף.
חבילות הנשלחות לאיסוף מחנות - יש לאסוף תוך 5 ימים.
חבילות הנשלחות לאיסוף מלוקרים- יש לאסוף תוך 48 שעות.
לאחר פרק זמן זה במידה לא נאספה, החבילה תוחזר אוטומאטית לחברה.
עם איסוף המשלוח יש לאשר את קבלתו בלינק.
ימי שישי, שבת, שבתון, ערבי חג וחג אינם נכללים במניין "ימי העבודה" לצורך חישוב ימי המשלוח.
8. איסוף של מוצר ישן מבית לקוח
בהתאם לחוק (סעיף 30 ד') במכירה של מוצרים קטנים ו/או סוללות אין חובת איסוף מוצר ישן על ידי המוביל. ניתן להשליך את הפסולת בכל אחת ממאות הנקודות של תאגיד מאי אשר פרוסות ברחבי הארץ.מצורף לינק לרשימת מוקדי האיסוף לפסולת של תאגיד מאי לחצו כאן
במקרים הבאים הנחשבים לפינוי חריג ובאישור הלקוח מראש, רשאי המשווק לדרוש מהלקוח תשלום בגין פינוי המוצר הישן בהתאם לתעריף שנקבע להובלות חריגות והכל בהתאם להוראות "נוהל פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית לקוח" של המשרד להגנת הסביבה מיום 24.07.2017.
כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן (במידה והלקוח מביא בעצמו את הציוד הישן לכניסת הבניין לא יגבה תשלום בגין הפינוי);
וכאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן (למשל, פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו).
לא יתבצע פינוי של ציוד ישן באמצעות מנוף.
לא יתבצע פינוי פסולת מוצרי גז הכולל: כיריים גז,מוצרי חימום גז וגריל גז .
https://mai.org.il/weee_map_israel/
**פתיחת מוצרים אלו תיעשה על ידי טכנאי מוסמך בלבד- חובה!**
יש לתאם ביקור טכנאי להתקנה עבור מוצרים הנדרשים חיבור ע"י טכנאי: מדיחים, מכונות כביסה, תנורים משולבים וכיריים.
אחריות לכיריים Electra – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה - התקנת כיריים תבוצע אך ורק ע"י טכנאי גז מוסמך ובתשלום נוסף
הערה: על פי דין חלה חובה לחבר מוצר גז על ידי טכנאי מוסמך ובתשלום נוסף.
לידיעתכם חלק מנותני השירות מתנים את מתן האחריות בחיבור ע"י טכנאי מוסמך מטעמן (ובתוספת תשלום) - אנא פנה לנותן השירות לבירורים נוספים.
אחריות לתנורים משולבים Electra – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה - התקנת כיריים בתנור תבוצע אך ורק ע"י טכנאי גז מוסמך ובתשלום נוסף
אחריות למדיחים Electra – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה. התקנה ללא עלות נוספת.
*מדיח אינטגראלי מלא - התמונה להמחשה והמדיח לא מגיע עם דלת או מסגרת
אחריות למכונות כביסה Electra -שנת אחריות על פי דין אלקטרה. התקנה ללא עלות נוספת.
אחריות למכונת כביסה JetPoint – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה. התקנה ללא עלות נוספת.
מוצר ללא חובת הדרכה בהתקנה עצמית או התקנה בתשלום .
אחריות למייבשים Electra – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה
אחריות לקולטים Electra – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה
אחריות למקפיאים Electra – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה
אחריות לתנורים בנויים Electra – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה
אחריות למקררים Electra – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה + 7 שנים אחריות מוגבלת על המדחס בתוספת 99 ש"ח מול מחלקת השרות .
אחריות לתנורים JetPoint – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה
מעל קומה 3 - 50 ₪ ,פירוק דלתות -50 ₪ לדלת
עלות הביקור להתקנת כיריים ותנורים משולבים כרוכה בתשלום
**פתיחת מוצרים אלו תיעשה על ידי טכנאי מוסמך בלבד- חובה!**
נותני שירות ב.ט.י אלק' בע"מ 03-5509162
הגשת הצעות הינה "מכירה אישית" כהגדרתה בתקנון
מומלץ לערוך סקר שוק לפני ההשתתפות במכירה