פלייסטיישן נייד Sony PlayStation Portal - צבע לבן יבואן רשמי שנה אחריות ע"י היבואן רשמי
פריסה לתשלומים
80 ₪ לחודש עד- 12 תשלומים.הטבות ושדרוגים
(1624+1625) שדרג למגן מסך סיליקון ב99 ש"ח. איסוף עצמי מאחד מסניפי הרשת
תיאור המוצר
- מסך בגודל 8 אינץ
- משקל בסך 1,088 גרם
- קישוריות USB-C לטעינה מהירה
- השימוש במוצר מחייב קונסולת PS5
- איכות מסך ברזולוציית 1920x1080 עם 60Fps
פלייסטיישן נייד Sony PlayStation Portal - צבע לבן יבואן רשמי שנה אחריות ע"י היבואן רשמי
PlayStation Portal Remote Player
נותן גישה למשחקים בקונסולת ה-PS5 באמצעות חיבור ה-Wi-Fi הביתי או מחוץ לבית, הכנסו ישירות למשחקים האהובים עליכם מבלי שתצטרכו לשחק באמצעות האלוויזיה
*ניתן לשחק במשחקים התואמים שהותקנו בקונסולה לPS4/PS5.
איכות בלי התפשרות
הנגן הנייד PlayStation Portal יכול לספק משחק חלק עד 60fps פריימים לשניה עם בהירות תמונה גבוהה על המסך ברזולוציית 1080p.
מסך 8 אינצ שרץ על FULL HD
מסך 8 אינצ יפיפה המציג כל פרט ופרט מהמשחקים האהובים עליכם כשהם מתעוררים לחיים ב-FULL HD מאור ומדהים.
קישוריות מעולה שמספקת חיבור כמעט מיידי!
הקונסולה מיועדת לספק גישה ושליטה מהירה ומיידית בחוויית המשחק שלכם.
מרגע ההפעלה ולחיצה על כפתור קונסולת ה-PS5 שלכם תוכלו להתחיל לשחק במהירות יוצאת דופן.
הערות:
*PlayStation Portal™ Remote Player יכול להזרים משחקים תואמים המותקנים בקונסולת PS5 שלכם.
PlayStation Portal™ Remote Player דורש אינטרנט בפס רחב Wi-Fi עם לפחות 5Mbps לשימוש.
לחוויית משחק טובה יותר, מומלץ חיבור במהירות גבוהה של 15Mbps לפחות.
האיכות והקישוריות של חוויית המשחק שלך עשויות להשתנות בהתאם לסביבת הרשת שלך.
יש צורך בקונסולת PS5 ובחשבון PlayStation Network.
קונסולת PS5 חייבת להיות מחוברת לחיבור אינטרנט בפס רחב, המופעל במלואו או במצב מנוחה, ויש להצמיד אותה לנגן המרוחק שלכם בפורטל™ PlayStation.
**משחקים הדורשים ערכת מציאות מדומה (PlayStation VR או PlayStation VR2) או ציוד היקפי נוסף (למעט בקר DualShock 4, Dual Sense או Dual Sense Edge wireless) אינם תואמים.
משחקים שיש להזרים ב-PS5 באמצעות מינוי PS Plus Premium אינם תואמים.
משוב הפטי ותכונות טריגר אדפטיבי זמינות כאשר המשחק תומך בהן.
***משוב הפטי ותכונות טריגר אדפטיבי זמינים רק כאשר תכונות אלה נתמכות על ידי המשחק המשוחק.
****ביצועי המשחק האישיים ישתנו בהתאם למשחק הספציפי שבו משוחק ואיכות הקישוריות בסביבת הרשת שלכם.
מפרט טכני:
איכות מסך: 1920x1080
קישוריות: USB-C (רק טעינה), 3.5mm שקע אוזניות,WiFi 5, PS link
סוללה: ליטיום מובנה
מידות ומשקל:
משקל: 1,088 גרם
מידות: 35.56x9.85x15.24
אחריות:
שנה אחריות, שירות ואחריות יבואן רשמי על ידי ישפאר בטלפון: 09-9711700
אספקה תוך יום קטנים
- מוצרים הניתנים ל"אספקה תוך יום" מסומנים בתווית "אספקה תוך יום "
- משלוח "אספקה תוך יום" יהיו ניתנים למזמינים עד השעה 14:00 האספקה הינה באזורים באר שבע- חיפה (אספקה מעבר לאזורים אלה היא בגדר אספקה רגילה ועד 7 ימי עסקים)
- שירות המשלוחים "אספקה תוך יום פעיל בימי העסקים בלבד א'-ה' (ימי העסקים לא כוללים שישי שבת, חגים וערבי חג)
- הזמנות שיתקבלו ביום חמישי לפני השעה 14:00 יסופקו ביום א'(יום העסקים העוקב, ובכפוף לאישור עסקה מחברת האשראי).
- שירות המשלוחים "אספקה תוך יום" תקף באזורים : באר שבע ועד חיפה . (יש לוודא כי הכתובת ומספרי טלפון מעודכנים במערכת)
-
מק"ט:
317241
-
דגם:
Portal
-
מותג:
Sony
-
סוג המוצר:
אביזר Playstation
-
משלוח
את המוצר שהזמנתם תוכלו לקבל במשלוח תמורת תשלום נוסף.
במידה ובחרתם באפשרות זו, נציגנו ייצרו אתכם קשר טלפוני בהמשך לתיאום מועד המשלוח.
עלות המשלוח הנקובה אינה כוללת תוספות אפשריות בזמן האספקה, כמצוין בפרטי המוצר שהזמנתם
מדיניות שירות הובלה
1. משלוחים
2. תנאי הובלה -קו לבן אלקטרה
•לתשומת לבכם – לצורך קבלת המוצר יש לוודא כי יהיה במקום האספקה אדם מעל גיל 18 שיקבל את המוצר.
ב. ככל שבמועד האספקה שתואם עימכם לא יהיה אדם מעל גיל 18 שנים במקום האספקה כדי לקבל את המוצר, יתואם מועד הובלה אחר בתוספת תשלום.
ג. באחריותכם לבדוק את מידות המוצר אותו רכשתם ולוודא כי המוצר עובר בפתחי מקום האספקה/מתאים במידות לנישה בה אתם מתכוונים להציב את המוצר.
ד. חברות ההובלה הן חברות עצמאיות אשר עשויות להחליט, לפי שיקול דעתן הבלעדי, על אזורים בהם לא תבוצע אספקה. ככל שתבחרו במקום אספקה שחברת ההובלה לא מספקת אליו מוצרים, החברה תעדכן אתכם מראש ותינתן לכם אפשרות לאסוף את המוצר הנרכש מסניף של החברה.
ה. במקרים של אספקה מאוחרת בכלל ומעל 5 ימים בפרט, היה וקיים חוזר במוצר המוזמן, הרשת שומרת לעצמה זכות לספק מוצר דומה, שווה ערך למוצר המוזמן.
ו. להלן המקרים בהם המוביל רשאי לגבות מכם תוספת תשלום:
•יש בעיית גישה למקום האספקה / אין חניה בקרבת מקום האספקה / המרחק מהחנייה למקום האספקה הוא מעל 100 מטר הליכה.
•מקום האספקה ממוקם בקומה שלישית ומעלה.
•נדרש פירוק דלתות המוצר.
•נדרשת אספקה באמצעות מנוף.
•מוצר שאינו נכנס במעלית/אינו עובר בחדר המדרגות/אינו עובר בפתחי מקום האספקה.
•אספקת מזגנים מקומה שנייה ומעלה בתוספת תשלום
•מדרגות ספירלה / מדרגות צרות שמצריכות הרמה של המוצר.
כל התוספות המצוינות מעלה כרוכות בתשלום משתנה בטווח של בין 40 ₪ לבין 100 ש"ח לתוספת. תוספות כגון אספקה באמצעות מנוף, פירוק דלתות המוצר, שינוי כיוון פתיחת דלת המוצר וכדומה יתכן ולא יהיו זמינות במועד האספקה ו/או יהיו זמינות בתוספת תשלום גבוהה יותר מהטווח של 40 ₪ - 100 ש"ח.
ז. מועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון/מצב חירום/חוסר במלאי וכו'. במקרים כאמור, החברה תיידע אתכם בנוגע לאיחור הצפוי באספקת המוצר ותאפשר לכם לבחור בין אפשרות של קבלת המוצר במועד מאוחר יותר שיתואם עמכם לבין ביטול העסקה והשבת כספכם.
3. תוספות תשלום בגין הובלות חריגות:
הובלות חברת אלקטרה
פינוי מוצר ישן לגריטה יהיה בהתאם להוראות החוק:
- א. בהתאם לחוק פינוי פסולת חשמלית פינוי המוצר הישן יהיה ללא תשלום.
- ב. המוצר הישן חייב להיות מנותק ממים/חשמל/גז ובמקום נגיש לפינוי.
- ג. המוצר הישן חייב להיות שלם עם כל חלקיו ונקי מאוכל ולכלוך.
- ד. המוצר הישן שמפנים יהיה דומה או זהה במידותיו ובגודלו למוצר החדש שסופק לדוגמא אם סופק מקרר 500 ליטר המוצר הישן שיפונה יהיה מקרר עד 500 ליטר, אם סופקה מכונת כביסה המוצר הישן שיפונה יהיה מכונת כביסה וכדומה.
- ה. מזגן חייב להיות מפורק מהקיר ובמקום נגיש לפינוי.
- ו. במידה והנך מעוניין/ת בפינוי המוצר הישן יש לעדכן את המוביל בכך.
המוביל יכול לגבות תשלום נוסף על פינוי מוצר ישן במקרים הבאים:
- פינוי מוצר ללא כל חלקיו או פינוי מוצר מלוכלך.
- פירוקי דלתות /העברת המוצר למקום אחר בבית/בבניין/לכתובת אחרת.
- פינוי באמצעות מנוף.
- מוצר מחובר למים/חשמל/גז.
- הורדת מייבש מעל מכונת כביסה.
- פינוי מקומה שלישית ומעלה.
- מדרגות ספירלה / מדרגות צרות שמצריכות הרמה של המוצר.
- מוצר שאינו נכנס במעלית/אינו עובר בחדר המדרגות/אינו עובר בפתחי הבית.
הובלות חברת ברימאג
* עבור פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת תשולם תוספת בסך 100 ₪
* עבור פירוק דלתות למקרר SBS תשולם תוספת בסך 120 ₪
* עבור פירוק דלתות למקרר 3 דלתות תשולם תוספת בסך 180 ₪
* עבור פירוק דלתות למקרר 4 דלתות תשולם תוספת בסך 240 ₪
* התוספות הנ"ל ישולמו ישירות למוביל
הובלת מזגנים
- עבור מזגנים: מזגנים עיליים קטנים ובינוניים (10-21) : עד קומה 3 ללא תשלום עד 4 מזגנים. בבניין עם מעלית ללא הגבלה בתנאי שהמזגן נכנס למעלית.
החל מהקומה השלישית כולל (ללא מעלית או ללא מעלית זמינה/מתאימה להעלאת המוצר), תידרש תוספת תשלום בסך של 50 ₪ לכל קומה נוספת, אשר תשולם ישירות למוביל במעמד האספקה.
- הובלות מזגנים: מזגנים עיליים גדולים (28-75) ומיני מרכזיים: עד מזגן 31500BTU עילי עד קומה 3 ללא תשלום עד 4 מזגנים (2 מזגנים 31500BTU ו-2 מזגנים תפוקה קטנה מ 31500BTU). בבניין עם מעלית ללא הגבלה בתנאי שהמזגן נכנס למעלית.
אין סבלות מעל 31500BTU מזגן עילי. אין סבלות למיני מרכזי.
**מעל 31500BTU עילי/מיני מרכזי נדרש מעלית/משוא/מנוף מהלקוח
הפצה של עד 3 מזגנים עד 3.5 כ"ס ( לא כולל מיני מרכזי) יסופקו עד לקומה השלישית ללא תוספת תשלום.
כל מזגן נוסף מעל 3 מזגנים - ישולם למוביל 60 ₪ החל מהקומה הראשונה.
( עדיף ללקוח מעל 3 מזגנים להזמין מנוף )
הפצה של מזגן מעל 3.5 כ"ס יסופק במעלית ללא תוספת, באם לא נכנס למעלית יש להזמין מנוף בתשלום.
הובלות חברת ניופאן
הובלות חברת מיני ליין / סם ליין
אספקת מסכים בגודל 75" או 85"
כדי למנוע אספקה כפולה בעלות כפולה חובה על הלקוח למדוד מראש את פתחי המעברים וגודל המעלית
ואכן לראות שאריזת המוצר תיכנס בכל המעברים בגישה נוחה למקום המיועד
במידה ואין אפשרת לעבור בדרכים קימות על הלקוח להזמין מנוף בעלות נפרדת .
במידה ודרוש יש לציין זאת בזמן ובתיאום האספקה .
מידת אריזות : גודל 85" רוחב-210 ס"מ,גובה-125 ס"מ עומק-25 ס"מ
גודל 75" רוחב-188 ס"מ,גובה-114 ס"מ,עומק-20 ס"מ
הובלה SCHAUB LORENZ
*אזורים מרוחקים: בקעת הירדן, רמת הגולן, אילת, הערבה, מצפה רמון, ים המלח והסביבה, שומרון – יתכן עיכוב של 14 יום נוספים ותוספת תשלום 100 ₪
איסוף עצמי יבוצע רק לאחר תאום מראש בלבד ורק ע''י בעל כרטיס האשראי ובהצגת ת.ז וכרטיס .
* מחסן צפון שרונה – אלון תבור בתיאום מראש יום א-ה 12:00-15:00
מעבר לקומה 3 ללא מעלית תוספת 50 ש"ח
הובלות מגוון זר
אספקת המוצרים אשר נרכשו באתר תיעשה על ידי החברה ו/או על ידי הספקים, בהתאם לתנאים הרשומים בדף המוצר שנרכש.
5.באספקות ליישובים רחוקים או מעבר לקו הירוק ההובלות הם בהתאם למגבלות ביטחוניות ובהתאם למידניות של כל חברת שילוח עימה עובדת החברה , לפרטים נוספים ניתן לברר מול שירות הלקוחות בטלפון 5018*
ה. האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו' ו/או עקב אירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה, ובמקרים כאמור, תיידע אתכם החברה במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר ככל שרלבנטי, או קבלת מוצר חלופי, או ביטול העסקה והשבת כספו.
שירות הובלה אקספרס/"אצלך היום" פעיל בימים א' – ה' (ימי עסקים לא כולל חגים וערבי חג) כאשר הזמנות שיתקבלו ביום ה' לאחר השעה 13:00 יסופקו ביום א' (יום העסקים העוקב). מתן שירות הובלה אקספרס / "אצלך היום" תלוי בקיומו של מלאי באזור האספקה שבחרת. שירות הובלה אקספרס / "אצלך היום" כרוך בתשלום נוסף בסך של 50 שקלים.
עלות זו תתווסף לדמי המשלוח בגין הובלה רגילה של המוצר ובנוסף לכל תוספת תשלום המתווספת להובלה הרגילה כאמור בהתאם להוראות מדיניות המשלוחים.
י. הובלת מוצר קטן (מוצרים קטנים כגון: מכונות קפה, מיקסרים, קומקומים ומוצרים דומים נוספים)
(2) הזמנות אלו יסופקו בין השעות 16:00-22:00 בתאום ע"י חברת ההובלות.
6. איסוף עצמי מסניפי הרשת
בבואכם לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה, את כרטיס האשראי שבו שילמתם עבור ההזמנה ואת מספר ההזמנה.
7. איסוף עצמי מנקודות איסוף PickUP
השרות מותנה בתשלום דמי משלוח כמפורט עבור כל מוצר בדף המוצר שלו באתר. המידע מופיע בסמוך לתכונות המובילות של המוצר וכולל מחיר הובלה רגילה, מספר תשלומים וקישור למדיניות משלוחים.
עלות המשלוח תשולם במעמד החיוב בעת ביצוע העסקה באתר, בעמוד צ'ק אאוט (עמוד התשלום).
במידה ובחרתם באפשרות זו, תוצג בפניכם רשימת נקודות האיסוף, מתוכה תוכלו לבחור נקודת איסוף אליה תגיעו לקחת את המוצר.
החבילה תגיע לנקודת ה PickUP תוך 7 ימי עסקים.
עם הגעת החבילה לנקודת האיסוף הנבחרת ישלח ללקוח SMS עם קוד אישי לאיסוף החבילה וכן פרטי נקודת האיסוף.
חבילות הנשלחות לאיסוף מחנות - יש לאסוף תוך 5 ימים.
חבילות הנשלחות לאיסוף מלוקרים- יש לאסוף תוך 48 שעות.
לאחר פרק זמן זה במידה לא נאספה, החבילה תוחזר אוטומאטית לחברה.
עם איסוף המשלוח יש לאשר את קבלתו בלינק.
ימי שישי, שבת, שבתון, ערבי חג וחג אינם נכללים במניין "ימי העבודה" לצורך חישוב ימי המשלוח.
8. איסוף של מוצר ישן מבית לקוח
בהתאם לחוק (סעיף 30 ד') במכירה של מוצרים קטנים ו/או סוללות אין חובת איסוף מוצר ישן על ידי המוביל. ניתן להשליך את הפסולת בכל אחת ממאות הנקודות של תאגיד מאי אשר פרוסות ברחבי הארץ.מצורף לינק לרשימת מוקדי האיסוף לפסולת של תאגיד מאי לחצו כאן
במקרים הבאים הנחשבים לפינוי חריג ובאישור הלקוח מראש, רשאי המשווק לדרוש מהלקוח תשלום בגין פינוי המוצר הישן בהתאם לתעריף שנקבע להובלות חריגות והכל בהתאם להוראות "נוהל פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית לקוח" של המשרד להגנת הסביבה מיום 24.07.2017.
כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן (במידה והלקוח מביא בעצמו את הציוד הישן לכניסת הבניין לא יגבה תשלום בגין הפינוי);
וכאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן (למשל, פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו).
לא יתבצע פינוי של ציוד ישן באמצעות מנוף.
לא יתבצע פינוי פסולת מוצרי גז הכולל: כיריים גז,מוצרי חימום גז וגריל גז .
https://mai.org.il/weee_map_israel/
שנה אחריות ושירות על ידי ישפאר מוצרי צריכה בע"מ, היבואן הרשמי למוצרי Sony בישראל, בדואר אלקטרוני בכתובת sherut@isfar.co.il או בשירות הלקוחות של ישפאר בטל' 09-9711700.
בכל תכתובת לחברה יש לכלול את פרטיך המלאים לרבות, כתובת ואי-מייל ליצירת קשר.