איסוף עצמי בלבד
לבירור זמינות הובלה באזורך חייג 5018*מקרר אלקטרה מקפיא תחתון דגם 373 צבע לבן ELECTRA - אחריות יבואן רשמי
פריסה לתשלומים
166 ₪ לחודש עד- 12 תשלומים.בדיקת מלאי בסניפי מחסני חשמל
מקרר אלקטרה מקפיא תחתון דגם 373 צבע לבן ELECTRA - אחריות יבואן רשמי
הטבות ושדרוגים
(1317) הרחבת אחריות לשבע שנים נוספות על המדחס בתוספת 99 ש"ח. בכפוף לתקנון ! . כל ביקור טכנאי 289 ש"ח (ברכישת 2 יחידות יש לשלם אחריות עבור כל מקרר בנפרד כלומר 198 ש"ח )
תיאור המוצר
נפח כללי: 373 ליטר.
סוג מקרר: מקפיא תחתון
מידות:גובה: 186 ס"מ. רוחב: 60 ס"מ. עומק: 65 ס"מ.
צבע: לבן
בעיצוב יוקרתי ובצבע ומרקם יחודי המשתלב בכל מטבח ובעל מראה אלגנטי המשדרג את חלל הבית.
עובד בשיטת קירור No Frost ובעל מערכת קירור Multi-Cooling המפזרת את האויר הקר בצורה אחידה במקרר ושומרת על יציבות הטמפרטורה.
בתוך תא הקירור בנפח של 230 ליטר יש 3 מדפים ו 3 מדפים על הדלת הניתנים לכוונון ובנוסף 2 מגירה לפירות וירקות ומגירה קרה נוספת של עד 0 מעלות.
ושליטה ובקרת הטמפרטורה ע"י צג דיגיטלי גדול וברור הנמצא בדופן המקרר ומראה הפנימי היקרתי של המקרר שנוצר ע"י תאורת לד פנימית מרהיבה .
מערכת קירור Multi-Cooling
מערכת קירור חכמה המפזרת את האויר הקר שבמקרר בצורה אחידה ושומרת על טמפרטורה יציבה וע"י כך שומרת על טריות המזון.
בקרת לחות
בורר אוורור במגירה לשליטה על הלחות, שמירה על טריות הפירות וירקות לאורך זמן ומניעת בקטריות ועובש.
צג דיגיטלי
צג דיגיטלי גדול על דופן המקרר המוצג באופן ברור לבקרת הטמפרטורה ופיזור האויר הקר באופן אחיד.
תא קירור ב 0 מעלות
תא מיוחד מופרד במקרר לשמירה בקור גבוה ללא הקפאה.
מפרט טכני
נפח ברוטו 327 ליטר
נפח תא אחסון 230 ליטר
נפח תא מקפיא 94 ליטר
מידות: גובה:רוחב 60,עומק 65, גובה 186
מגירת 0 מעלות
מדפי זכוכית
No Frost
צג פנימי ותאורת LED
קו אחיד עם ארונות מטבח
מערכת קירור MULTI COOLING
בכפוף לתקנון מבצע לחצו כאן
(מתייחס לדגמים מקרר אלקטרה הפוך 373 +אלקטרה הפוך פרמיום 92761 EL)
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האחריות אינה חלה על מוצרים בהם נעשה שימוש שעיקרו אינו אישי , ביתי או משפחתי (שימוש למטרות מסחריות)
-
מק"ט:
253113
-
דגם:
373
-
מותג:
Electra
-
ברקוד:
0608614330225
-
צבע:
לבן
-
נפח כללי (ליטר) :
327
-
נפח כללי נטו (ליטר):
324
-
נפח תא קירור נטו (ליטר):
230
-
נפח תא הקפאה נטו (ליטר):
94
-
גובה (ס"מ):
186
-
רוחב (ס"מ):
60
-
עומק (ס"מ):
65
-
עומק ללא דלתות (ס"מ):
59
-
תא אפס למוצרי חלב:
כלול
-
ווסת לחות לתא ירקות:
כלול
-
תאורה פנימית בתא הקירור:
כלול
-
תאורה פנימית בתא ההקפאה:
כלול
-
מסנן ריחות:
כלול
-
דירוג אנרגטי:
C
-
אפשרות ליחידה נוספת :
לא
-
מקרר ברוחב 120 ס"מ :
לא
-
אינטגרלי:
לא
-
איסוף מהסניף
חלק ניכר מהמוצרים הנמכרים באתר ניתנים לאיסוף מהסניפים.
אם בחרתם באפשרות לאיסוף עצמי, בתהליך הרכישה תיפתח בפניכם תיבת הסניפים האפשרית לאיסוף, מתוכה תוכלו לבחור סניף אליו תגיעו.
עם סיום ההכנה של הזמנתכם, תשלח אליכם הודעת SMS שהזמנתכם מוכנה וממתינה לאיסוף.
בבואכם לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה, את כרטיס האשראי שבו שילמתם עבור ההזמנה ואת מספר ההזמנה.
בסניף עליכם לגשת לאחת מעמדות התשלום כדי להזדהות ולמסור את פרטי ההזמנה. לאחר מכן יש לעבור אל דלפק המחסנאי כדי לקבל את המוצר שהזמנתם -
משלוח
את המוצר שהזמנתם תוכלו לקבל במשלוח תמורת תשלום נוסף.
במידה ובחרתם באפשרות זו, נציגנו ייצרו אתכם קשר טלפוני בהמשך לתיאום מועד המשלוח.
עלות המשלוח הנקובה אינה כוללת תוספות אפשריות בזמן האספקה, כמצוין בפרטי המוצר שהזמנתם
מדיניות שירות הובלה
1. משלוחים
2. תנאי הובלה -קו לבן אלקטרה
•לתשומת לבכם – לצורך קבלת המוצר יש לוודא כי יהיה במקום האספקה אדם מעל גיל 18 שיקבל את המוצר.
ב. ככל שבמועד האספקה שתואם עימכם לא יהיה אדם מעל גיל 18 שנים במקום האספקה כדי לקבל את המוצר, יתואם מועד הובלה אחר בתוספת תשלום.
ג. באחריותכם לבדוק את מידות המוצר אותו רכשתם ולוודא כי המוצר עובר בפתחי מקום האספקה/מתאים במידות לנישה בה אתם מתכוונים להציב את המוצר.
ד. חברות ההובלה הן חברות עצמאיות אשר עשויות להחליט, לפי שיקול דעתן הבלעדי, על אזורים בהם לא תבוצע אספקה. ככל שתבחרו במקום אספקה שחברת ההובלה לא מספקת אליו מוצרים, החברה תעדכן אתכם מראש ותינתן לכם אפשרות לאסוף את המוצר הנרכש מסניף של החברה.
ה. במקרים של אספקה מאוחרת בכלל ומעל 5 ימים בפרט, היה וקיים חוזר במוצר המוזמן, הרשת שומרת לעצמה זכות לספק מוצר דומה, שווה ערך למוצר המוזמן.
ו. להלן המקרים בהם המוביל רשאי לגבות מכם תוספת תשלום:
•יש בעיית גישה למקום האספקה / אין חניה בקרבת מקום האספקה / המרחק מהחנייה למקום האספקה הוא מעל 100 מטר הליכה.
•מקום האספקה ממוקם בקומה שלישית ומעלה.
•נדרש פירוק דלתות המוצר.
•נדרשת אספקה באמצעות מנוף.
•מוצר שאינו נכנס במעלית/אינו עובר בחדר המדרגות/אינו עובר בפתחי מקום האספקה.
•אספקת מזגנים מקומה שנייה ומעלה בתוספת תשלום
•מדרגות ספירלה / מדרגות צרות שמצריכות הרמה של המוצר.
כל התוספות המצוינות מעלה כרוכות בתשלום משתנה בטווח של בין 40 ₪ לבין 100 ש"ח לתוספת. תוספות כגון אספקה באמצעות מנוף, פירוק דלתות המוצר, שינוי כיוון פתיחת דלת המוצר וכדומה יתכן ולא יהיו זמינות במועד האספקה ו/או יהיו זמינות בתוספת תשלום גבוהה יותר מהטווח של 40 ₪ - 100 ש"ח.
ז. מועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון/מצב חירום/חוסר במלאי וכו'. במקרים כאמור, החברה תיידע אתכם בנוגע לאיחור הצפוי באספקת המוצר ותאפשר לכם לבחור בין אפשרות של קבלת המוצר במועד מאוחר יותר שיתואם עמכם לבין ביטול העסקה והשבת כספכם.
3. תוספות תשלום בגין הובלות חריגות:
הובלות חברת אלקטרה
פינוי מוצר ישן לגריטה יהיה בהתאם להוראות החוק:
- א. בהתאם לחוק פינוי פסולת חשמלית פינוי המוצר הישן יהיה ללא תשלום.
- ב. המוצר הישן חייב להיות מנותק ממים/חשמל/גז ובמקום נגיש לפינוי.
- ג. המוצר הישן חייב להיות שלם עם כל חלקיו ונקי מאוכל ולכלוך.
- ד. המוצר הישן שמפנים יהיה דומה או זהה במידותיו ובגודלו למוצר החדש שסופק לדוגמא אם סופק מקרר 500 ליטר המוצר הישן שיפונה יהיה מקרר עד 500 ליטר, אם סופקה מכונת כביסה המוצר הישן שיפונה יהיה מכונת כביסה וכדומה.
- ה. מזגן חייב להיות מפורק מהקיר ובמקום נגיש לפינוי.
- ו. במידה והנך מעוניין/ת בפינוי המוצר הישן יש לעדכן את המוביל בכך.
המוביל יכול לגבות תשלום נוסף על פינוי מוצר ישן במקרים הבאים:
- פינוי מוצר ללא כל חלקיו או פינוי מוצר מלוכלך.
- פירוקי דלתות /העברת המוצר למקום אחר בבית/בבניין/לכתובת אחרת.
- פינוי באמצעות מנוף.
- מוצר מחובר למים/חשמל/גז.
- הורדת מייבש מעל מכונת כביסה.
- פינוי מקומה שלישית ומעלה.
- מדרגות ספירלה / מדרגות צרות שמצריכות הרמה של המוצר.
- מוצר שאינו נכנס במעלית/אינו עובר בחדר המדרגות/אינו עובר בפתחי הבית.
הובלות חברת ברימאג
* עבור פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת תשולם תוספת בסך 100 ₪
* עבור פירוק דלתות למקרר SBS תשולם תוספת בסך 120 ₪
* עבור פירוק דלתות למקרר 3 דלתות תשולם תוספת בסך 180 ₪
* עבור פירוק דלתות למקרר 4 דלתות תשולם תוספת בסך 240 ₪
* התוספות הנ"ל ישולמו ישירות למוביל
הובלת מזגנים
- עבור מזגנים: מזגנים עיליים קטנים ובינוניים (10-21) : עד קומה 3 ללא תשלום עד 4 מזגנים. בבניין עם מעלית ללא הגבלה בתנאי שהמזגן נכנס למעלית.
החל מהקומה השלישית כולל (ללא מעלית או ללא מעלית זמינה/מתאימה להעלאת המוצר), תידרש תוספת תשלום בסך של 50 ₪ לכל קומה נוספת, אשר תשולם ישירות למוביל במעמד האספקה.
- הובלות מזגנים: מזגנים עיליים גדולים (28-75) ומיני מרכזיים: עד מזגן 31500BTU עילי עד קומה 3 ללא תשלום עד 4 מזגנים (2 מזגנים 31500BTU ו-2 מזגנים תפוקה קטנה מ 31500BTU). בבניין עם מעלית ללא הגבלה בתנאי שהמזגן נכנס למעלית.
אין סבלות מעל 31500BTU מזגן עילי. אין סבלות למיני מרכזי.
**מעל 31500BTU עילי/מיני מרכזי נדרש מעלית/משוא/מנוף מהלקוח
הפצה של עד 3 מזגנים עד 3.5 כ"ס ( לא כולל מיני מרכזי) יסופקו עד לקומה השלישית ללא תוספת תשלום.
כל מזגן נוסף מעל 3 מזגנים - ישולם למוביל 60 ₪ החל מהקומה הראשונה.
( עדיף ללקוח מעל 3 מזגנים להזמין מנוף )
הפצה של מזגן מעל 3.5 כ"ס יסופק במעלית ללא תוספת, באם לא נכנס למעלית יש להזמין מנוף בתשלום.
הובלות חברת ניופאן
הובלות חברת מיני ליין / סם ליין
אספקת מסכים בגודל 75" או 85"
כדי למנוע אספקה כפולה בעלות כפולה חובה על הלקוח למדוד מראש את פתחי המעברים וגודל המעלית
ואכן לראות שאריזת המוצר תיכנס בכל המעברים בגישה נוחה למקום המיועד
במידה ואין אפשרת לעבור בדרכים קימות על הלקוח להזמין מנוף בעלות נפרדת .
במידה ודרוש יש לציין זאת בזמן ובתיאום האספקה .
מידת אריזות : גודל 85" רוחב-210 ס"מ,גובה-125 ס"מ עומק-25 ס"מ
גודל 75" רוחב-188 ס"מ,גובה-114 ס"מ,עומק-20 ס"מ
הובלה SCHAUB LORENZ
*אזורים מרוחקים: בקעת הירדן, רמת הגולן, אילת, הערבה, מצפה רמון, ים המלח והסביבה, שומרון – יתכן עיכוב של 14 יום נוספים ותוספת תשלום 100 ₪
איסוף עצמי יבוצע רק לאחר תאום מראש בלבד ורק ע''י בעל כרטיס האשראי ובהצגת ת.ז וכרטיס .
* מחסן צפון שרונה – אלון תבור בתיאום מראש יום א-ה 12:00-15:00
מעבר לקומה 3 ללא מעלית תוספת 50 ש"ח
הובלות מגוון זר
אספקת המוצרים אשר נרכשו באתר תיעשה על ידי החברה ו/או על ידי הספקים, בהתאם לתנאים הרשומים בדף המוצר שנרכש.
5.באספקות ליישובים רחוקים או מעבר לקו הירוק ההובלות הם בהתאם למגבלות ביטחוניות ובהתאם למידניות של כל חברת שילוח עימה עובדת החברה , לפרטים נוספים ניתן לברר מול שירות הלקוחות בטלפון 5018*
ה. האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו' ו/או עקב אירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה, ובמקרים כאמור, תיידע אתכם החברה במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר ככל שרלבנטי, או קבלת מוצר חלופי, או ביטול העסקה והשבת כספו.
שירות הובלה אקספרס/"אצלך היום" פעיל בימים א' – ה' (ימי עסקים לא כולל חגים וערבי חג) כאשר הזמנות שיתקבלו ביום ה' לאחר השעה 13:00 יסופקו ביום א' (יום העסקים העוקב). מתן שירות הובלה אקספרס / "אצלך היום" תלוי בקיומו של מלאי באזור האספקה שבחרת. שירות הובלה אקספרס / "אצלך היום" כרוך בתשלום נוסף בסך של 50 שקלים.
עלות זו תתווסף לדמי המשלוח בגין הובלה רגילה של המוצר ובנוסף לכל תוספת תשלום המתווספת להובלה הרגילה כאמור בהתאם להוראות מדיניות המשלוחים.
י. הובלת מוצר קטן (מוצרים קטנים כגון: מכונות קפה, מיקסרים, קומקומים ומוצרים דומים נוספים)
(2) הזמנות אלו יסופקו בין השעות 16:00-22:00 בתאום ע"י חברת ההובלות.
6. איסוף עצמי מסניפי הרשת
בבואכם לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה, את כרטיס האשראי שבו שילמתם עבור ההזמנה ואת מספר ההזמנה.
7. איסוף עצמי מנקודות איסוף PickUP
השרות מותנה בתשלום דמי משלוח כמפורט עבור כל מוצר בדף המוצר שלו באתר. המידע מופיע בסמוך לתכונות המובילות של המוצר וכולל מחיר הובלה רגילה, מספר תשלומים וקישור למדיניות משלוחים.
עלות המשלוח תשולם במעמד החיוב בעת ביצוע העסקה באתר, בעמוד צ'ק אאוט (עמוד התשלום).
במידה ובחרתם באפשרות זו, תוצג בפניכם רשימת נקודות האיסוף, מתוכה תוכלו לבחור נקודת איסוף אליה תגיעו לקחת את המוצר.
החבילה תגיע לנקודת ה PickUP תוך 7 ימי עסקים.
עם הגעת החבילה לנקודת האיסוף הנבחרת ישלח ללקוח SMS עם קוד אישי לאיסוף החבילה וכן פרטי נקודת האיסוף.
חבילות הנשלחות לאיסוף מחנות - יש לאסוף תוך 5 ימים.
חבילות הנשלחות לאיסוף מלוקרים- יש לאסוף תוך 48 שעות.
לאחר פרק זמן זה במידה לא נאספה, החבילה תוחזר אוטומאטית לחברה.
עם איסוף המשלוח יש לאשר את קבלתו בלינק.
ימי שישי, שבת, שבתון, ערבי חג וחג אינם נכללים במניין "ימי העבודה" לצורך חישוב ימי המשלוח.
8. איסוף של מוצר ישן מבית לקוח
בהתאם לחוק (סעיף 30 ד') במכירה של מוצרים קטנים ו/או סוללות אין חובת איסוף מוצר ישן על ידי המוביל. ניתן להשליך את הפסולת בכל אחת ממאות הנקודות של תאגיד מאי אשר פרוסות ברחבי הארץ.מצורף לינק לרשימת מוקדי האיסוף לפסולת של תאגיד מאי לחצו כאן
במקרים הבאים הנחשבים לפינוי חריג ובאישור הלקוח מראש, רשאי המשווק לדרוש מהלקוח תשלום בגין פינוי המוצר הישן בהתאם לתעריף שנקבע להובלות חריגות והכל בהתאם להוראות "נוהל פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית לקוח" של המשרד להגנת הסביבה מיום 24.07.2017.
כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן (במידה והלקוח מביא בעצמו את הציוד הישן לכניסת הבניין לא יגבה תשלום בגין הפינוי);
וכאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן (למשל, פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו).
לא יתבצע פינוי של ציוד ישן באמצעות מנוף.
לא יתבצע פינוי פסולת מוצרי גז הכולל: כיריים גז,מוצרי חימום גז וגריל גז .
https://mai.org.il/weee_map_israel/
**פתיחת מוצרים אלו תיעשה על ידי טכנאי מוסמך בלבד- חובה!**
יש לתאם ביקור טכנאי להתקנה עבור מוצרים הנדרשים חיבור ע"י טכנאי: מדיחים, מכונות כביסה, תנורים משולבים וכיריים.
אחריות לכיריים Electra – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה - התקנת כיריים תבוצע אך ורק ע"י טכנאי גז מוסמך ובתשלום נוסף
הערה: על פי דין חלה חובה לחבר מוצר גז על ידי טכנאי מוסמך ובתשלום נוסף.
לידיעתכם חלק מנותני השירות מתנים את מתן האחריות בחיבור ע"י טכנאי מוסמך מטעמן (ובתוספת תשלום) - אנא פנה לנותן השירות לבירורים נוספים.
אחריות לתנורים משולבים Electra – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה - התקנת כיריים בתנור תבוצע אך ורק ע"י טכנאי גז מוסמך ובתשלום נוסף
אחריות למדיחים Electra – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה. התקנה ללא עלות נוספת.
*מדיח אינטגראלי מלא - התמונה להמחשה והמדיח לא מגיע עם דלת או מסגרת
אחריות למכונות כביסה Electra -שנת אחריות על פי דין אלקטרה. התקנה ללא עלות נוספת.
אחריות למכונת כביסה JetPoint – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה. התקנה ללא עלות נוספת.
מוצר ללא חובת הדרכה בהתקנה עצמית או התקנה בתשלום .
אחריות למייבשים Electra – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה
אחריות לקולטים Electra – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה
אחריות למקפיאים Electra – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה
אחריות לתנורים בנויים Electra – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה
אחריות למקררים Electra – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה + 7 שנים אחריות מוגבלת על המדחס בתוספת 99 ש"ח מול מחלקת השרות .
אחריות לתנורים JetPoint – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה
מעל קומה 3 - 50 ₪ ,פירוק דלתות -50 ₪ לדלת
עלות הביקור להתקנת כיריים ותנורים משולבים כרוכה בתשלום
**פתיחת מוצרים אלו תיעשה על ידי טכנאי מוסמך בלבד- חובה!**
נותני שירות ב.ט.י אלק' בע"מ 03-5509162
הגשת הצעות הינה "מכירה אישית" כהגדרתה בתקנון
מומלץ לערוך סקר שוק לפני ההשתתפות במכירה