אנשים לוקחים הזמנות
אנשים לוקחים הזמנות

איסוף מהסניף תוך 20 דקות

אנו מציעים איסוף מהסניף תוך 20 דקות מרגע ההזמנה ובחירת איסוף המוצר מהסניף, משלוח חינם לחנויות מחסני חשמל ודרכים אחרות מהירות וקלות עבור אלפי פריטים לקבלת ההזמנה שלכם. 
חפשו את האפשרות "זמין לאיסוף מיידי מהסניף" סיימו את ההזמנה באתר ותקבלו אימייל כשההזמנה שלכם תהיה מוכנה. היכנסו לסניף שבחרתם לדלפק האיסוף בחנות, שם תמתין ההזמנה שלכם.
איסוף מהיר בחנות זמין בשעות הפעילות של החנות בלבד.

דברים שכדאי לדעת:
במהלך התשלום, בחרו איסוף מהסניף ובחרו את הסניף שלכם
בצעו את ההזמנה שלכם והמתינו לקבלת דוא"ל "מוכן לאיסוף" 
בהגעתכם לסניף הביאו את תעודת הזהות, כרטיס האשראי ומספר ההזמנה לסניף  ואספו את המוצרים שרכשתם.
אנו נחזיק את הפריטים שלכם בסניף למשך 10 ימים; אם לא תגיעו עד אז, המלאי לא יישמר 
אם אינכם יכולים לאסוף את ההזמנה שלכם תוך 10 ימים , צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו ב-5018* לשינוי מועד הגעתכם לסניף.
הורידו את אפליקציית מחסני חשמל לנייד לחוויה הטובה ביותר.

עם מה צריך להגיע לסניף לצורך איסוף המוצר:
תעודת הזהות שלך עם תמונה שהונפקה על ידי הממשלה.
כרטיס האשראי ששימש לרכישה (אם נעשה שימוש בכרטיס אשראי).
מספר ההזמנה שלך.

איסוף מוצרים גדולים:
פריטים מסוימים, כמו טלוויזיות, מקררים ומכשירי חשמל גדולים אחרים, עשויים להיות זמינים לאיסוף באחד מהסניפים המרכזיים והגדולים שלנו. אם אפשרות זו זמינה, תראה אותה כשאתם בוחרים את הסניף שנוח לכם.

בסניפים שלנו:
לכל הסניפים שלנו ברחבי הארץ יש מקומות חניה לאיסוף בחנות - הם צמודים לפתח הסניף 
בסניף  - גש לקופות של הסניף  בכניסת  החנות, או בקש מאחד הנציגים  להפנות אותך לכיוון הנכון.

הביאו פרטים מזהים לאיסוף בסניף:
תעודת הזהות שלך עם תמונה שהונפקה על ידי הממשלה התואמת את השם בהזמנה.
מספר ההזמנה שלך.
כרטיס אשראי איתו בוצעה ההזמנה.
שימו לב - רק בעל הכרטיס רשאי לאסוף את ההזמנה.

מי יכול לאסוף את ההזמנה שלך:
אתם יכולים  לאסוף את ההזמנה שלכם בעצמכם בלבד (בעל ההזמנה) 
כדי לשנות את האדם שאוסף את ההזמנה שלך, בצע זאת עם המומחים שלנו ב-5018*

איסוף מהחנות והבטחת התאמת המחיר שלנו:
אם הפריט שלכם מוצע במחיר נמוך יותר בחנות או באתר כשתאספו אותו, תוכלו לבקש התאמת מחיר. חלות אי הכללות מסוימות.

שינוי או ביטול איסוף בחנות:
במידת הצורך, תוכל לשנות או לבטל את הזמנת האיסוף שלך בחנות.

איסוף טלפונים סלולריים ומוצרים טכנולוגיים:
אם אתם אוספים טלפון סלולרי, מחשב נייד או אביזר טכנולוגי באחד מהסניפים שלנו - אנו נפעיל בנוכחותך את המכשיר שרכשת ונספק הנחיות פשוטות להשלמת ההפעלה. אם אתה זקוק לעזרה, אנו נדריך אותך למחלקת הטלפונים הסלולריים לקבלת סיוע נוסף.

מסגרות זמן שכדאי לזכור:
כדי לעבור ממשלוח לאיסוף בחנות, תודיע לנו דרך פנייה באתר ע"י ערוצים הדגיטליים שלנו או בטלפון 5018* שלוחה 2.
אתם יכולים  לבטל הזמנת איסוף בחנות בכל עת.
אם אינכם יכולים  לאסוף את ההזמנה שלכם תוך 10 ימים - תודיעו לנו לנו על שינוי מועד הגעה לאיסוף מסניף או לשנות להובלה עד הבית שלכם.

עוד כמה דברים שכדאי לדעת:
אין תשלום עבור איסוף מהסניף.
המוצרים עשויים להיות גדולים מהצפוי בשל האריזה שלהם; אנא זכרו זאת כאשר אתם שוקלים באיזה רכב אתם משתמשים כדי לאסוף את ההזמנה שלכם.
אפשרו זמן נוסף לאסוף פריטים גדולים כמו טלוויזיות ומכשירי חשמל גדולים לבית.
לא ניתן להשתמש בכרטיסי אשראי וירטואליים וחד פעמיים לאיסוף בחנות.
השתמש באפליקציה שלנו כדי לעקוב אחר ההזמנות שלך או לארגן איסוף בצד המדרכה. האפליקציה מאפשרת לך לדעת מתי הם מוכנים ומאפשרת להתריע בקלות כאשר אתה מגיע לחנות.

גביע השירות
גביע השירות
עשרות אלפי חוות דעת
עשרות אלפי חוות דעת